Чернівці: Дистанційно спілкуватись із податковою допоможе «Електронний кабінет»

Чернівці: Дистанційно спілкуватись із податковою допоможе «Електронний кабінет»

10.02.16 12:02 0 577
«Електронний кабінет платника податків» – це можливість мобільно та надійно співпрацювати з фіскальною службою – йти в ногу з часом, використовуючи Інтернет.

У розпорядженні платника – персональне автоматизоване робоче місце, робота в якому дає можливість дистанційно, в режимі реального часу, використовуючи сучасні інформаційно-комунікаційні технології, переглянути та подати податкову звітність, отримати доступ до інформації про стан розрахунків з бюджетом, свої облікові дані, вести книгу обліку доходів і витрат тощо.

В «Електронному кабінеті платника» зреалізовано такі можливості:

– подавати декларації з використанням електронного цифрового підпису і переглядати подану та/або сформовану податкову звітність (звітність подається пакетом (декларація з усіма додатками);

– обов'язкові реквізити звітності автоматично заповнюються даними платника, наявними в базі даних ДФС;

– немає розриву у часі, між відправленням звітності платником, отриманням ним повідомленням про доставку звітності в ДФС і отриманням ним підтвердження про прийняття звітності;

– квитанції про отримання і прийняття надходять платнику протягом декількох хвилин;

– можливість імпортувати сформовані в бухгалтерських програмах, наприклад 1-С, електронної звіти в кабінет платника, з перетворенням в пакет документів і подальшим направленням до ДФС;

– перевірити звітність на наявність арифметичних помилок;

– провести звіряння своїх розрахунків з бюджетом та отримати Акт про проведене звіряння, не витрачаючи час на відвідування органів ДФС тощо;

– заздалегідь визначити розмір пені, що буде нарахована після погашення суми боргу;

– отримувати нагадування щодо строків подання звітності та сплати податків, зборів (обов'язкових платежів);

– отримувати інформацію щодо особистих реєстраційних даних (податковий номер платника податків, назва платника податків, основний вид діяльності, ПІБ бухгалтера та директора тощо);

– подавати заяви та отримувати в електронному вигляді довідки про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами фіскальної служби;

– переглядати інформацію щодо стану своїх розрахунків з бюджетом, зокрема про заборгованість зі сплати податків, зборів, єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування.

Нагадаємо, що використання вказаного сервісу доступне платнику за наявності у нього електронного цифрового підпису (ключа), який можна безкоштовно отримати в Акредитованому центрі сертифікації ключів за адресою: м. Чернівці, вул. Героїв Майдану, 200-А, каб. №110.

Про це повідомили у Чернівецькій міській раді
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)

КОМЕНТАРІ