Чернівці: У Центрі надання адміністративних послуг провели щорічні підсумкові збори

Чернівці: У Центрі надання адміністративних послуг провели щорічні підсумкові збори

11.02.16 17:01 0 716
У Центрі надання адміністративних послуг міської ради за участю секретаря виконавчого комітету міської ради Олега Стецевича відбулися щорічні підсумкові збори. Під час зібрання присутніх було поінформовано про заходи Центру за 2015 рік.

З жовтня 2015 року відкрито нове приміщення Центру. Для послуг чернівчан просторі і прозорі зали площею більше 500 кв.м.

Поінформованності, доступності та оперативності в роботі ЦНАП сприяють достатнє комп'ютерне забезпечення, доступ адміністраторів до баз даних, рецепція та інфобокс.

Організованість і упередження скупченності заявників забезпечить запровадження електронної черги в ЦНАП, яка на даний час в стадії налаштування.

З метою наближення надавачів послуг до потенційних заявників, створення комфортних умов для чернівчан, з 15 жовтня 2015 року розпочала свою роботу філія ЦНАП у Садгірському районі.

В приміщенні Центру передбачена сучасно оснащена зала для нарад, презентацій та інших заходів.

Зручніше і комфортніше буде молодим мамам, які звернуться до ЦНАП. Тут є кімната матері і дитини, яку у відповідному стилі, із гарним смаком оформили студенти архітектурного факультету Чернівецького національного університету.

Згідно із затвердженим переліком, в Центрі надання адміністративних послуг надається 141 вид послуг, 32 виконавчих органів міської ради, облдержадміністрації та інших територіальних органів виконавчої влади.

На кожну послугу розроблені та затверджені інформаційні та технологічні картки, які оприлюднені на сайті ЦНАП в мережі Інтернет.

Крім того за 2015 рік надруковано 34 інформаційно-консультаційних матеріали з послуг, за якими найчастіше зверталися чернівчани. Надано 24 інформації у ЗМІ.

Використовуючи мережу Інтернет можна попередньо ознайомитися із переліком послуг ЦНАП, умовами їх надання, отримати необхідну інформацію.

Запроваджено електрону послугу, коли заявник за спеціально отриманим кодом самостійно може вияснити стан розгляду його заяви.

Проводиться співпраця в питаннях об'єднання послуг, а значить зменшення кількості затраченого часу заявниками в питаннях отримання дозволів на втручання в об'єкти благоустрою та на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря.

Спільними зусиллями працівників Центру та адміністративних органів за 2015 рік:

* прийнято 39672 заяви на отримання адмінпослуг;

* надано 37075 послуг;

* видано 550 відмов;

* надано 50078 консультацій.

Відмови склали 1.5 %

Зокрема, кількість звернень у порівняні з 2014 роком зросла на 29 %, наданих послуг на 25 % від загальної кількості.

Покращенню підприємницького середовища сприяє перехід на декларативний принцип. За 2015 рік надійшло 3976 таких звернень, що на 86 % більше ніж за попередній рік.

З листопада 2015 року в ЦНАП організовано прийом документів на оформлення карток чернівчанина. За час, що минув прийнято майже чотири тисячі заяв. Найближчим часом документи для отримання картки чернівчанина будуть прийматися у всіх відділеннях Ощадбанку та банку Хрещатик, а також у Центрі надання адміністративних послуг.

Відповідно до змін у законодавстві України в даний час іде процес формування нового переліку адміністративних послуг, які будуть надаватись в 2016 році.

Разом з тим, поряд позитивним у нашій спільній роботі мали місце негативні факти.

Далеко не всі адміністративні органи в повній мірі обновили інформаційні картки надання послуг.

Протягом минулого і вже в цьому році допущені факти порушення термінів відповіді заявникам зі сторони управління юстиції, Держгеокадастру, Управління Державної архітектурно будівельної інспекції у Чернівецькій області.

Управління культури Обласної державної адміністрації за 2015 рік не надало ні одного погодження на розміщення малогабаритної реклами в Центральній частині міста. В той же час не надавали ні посилань на конкретні статті закону, ні роз'яснень чи рекомендацій.

Чернівецький міський голова поставив перед нами завдання максимально охопити надання адміністративних послуг виконавчих органів міської ради через Центр надання адміністративних послуг.

В той же час департамент жилого-комунального господарства вже четвертий місяць не може вирішити питання прийому документів квартирного обліку через Центр надання адміністративних послуг.

Не один місяць Департамент містобудівного комплексу і земельних відносин не можуть виробити спільної позиції з Відділом охорони культурної спадщини в питанні надання містобудівних умов та обмежень і будівельних паспортів.

На часі впровадження електронного документообігу між ЦНАП і адміністративними органами, надання окремих послуг в електронному вигляді, он-лайн консультування, можливість попереднього запису на прийом через Інтернет, sms – інформування заявників. Для цього заплановано найближчим часом закупити відповідне програмне забезпечення, сучасний окремий сайт ЦНАП в мережі Інтернет та необхідне технічне обладнання.

Адреса Центрального офісу Центру надання адміністративних послуг Чернівецької міської ради: вул. Героїв Майдану, 7. До послуг чернівчан багатоканальний телефон 50-90-90, тел/факс 51-26-78. Електронні адреси: [email protected]; [email protected]

Філія ЦНАП у Садгірському районі знаходиться за адресою: вул.І.Підкови, 2. Контактні телефони: 560-540; 563-554; факс 573-582. Електронна пошта : [email protected]

Детальна інформація на Порталі міської ради на сторінці Центр надання адміністративних послуг Чернівецької міської ради.

Збори прийняли рекомендації для адміністративних і дозвільних органів з питань покращення надання послуг через ЦНАП, з якими можна ознайомитися на порталі міської ради в мережі Інтернет.

Про це повідомили у Чернівецькій міській раді
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)
Попередня новина: Тернопіль: сергій Надал ...
Наступна новина: Вінничина: в області ...

КОМЕНТАРІ