Прихована реклама: що це таке?

Прихована реклама: що це таке?

14.02.16 01:10 0 1667

Це управління думками, іміджем і брендом на тематичних ресурсах (форуми, сайти, блоги і т. д.). Управління думками - є одним із самих ефективних і економічно вигідних способів реклами. Вірусна (прихована) реклама користується звичкою людей ділитися з іншими людьми новою, цікавою та корисною інформацією. До речі, замовити приховану рекламу ви можете в рекламному агентстві Hidden Agent.

Є рекламна стратегія, при якій товар, послуга або їх реклама, так впливають на людей, що вони «заражаються» ідеєю поширення данної послуги чи продукту, і самі стають її активним рекламоносієм.

Основні завдання управління думками це:

  • збільшення продажів;
  • зростання впізнаваності бренду.

тому застосування подібних технологій стало популярним і затребуваним.

Одними з максимально ефективних видів і методів прихованої (вірусної) реклами в дії - є реклама на тематичних форумах, блогах, сайтах, в сервісах питань-відповідей, де можна (і потрібно!) впливати на думку цільової аудиторії за допомогою публікації необхідної інформації. Секрет полягає в тому, що відрізнити подібну приховану рекламу від звичайного повідомлення практично неможливо.

Більшість людей орієнтуються на інформацію про послугу чи товар, грунтуючись на думці «звичайних» користувачів, і, за принципом «сарафанного радіо», ця інформація поширюється серед знайомих, родичів на інших Інтернет ресурсах без підозр на те, що це реклама. Чому? Це тому що переважна більшість населення взагалі мало довіряє рекламі, а прийоми і технології вірусної (прихованої) реклами як раз і полягають в тому, що люди, які отримують інформацію впевнені в тому, що вона йде від незацікавленої особи, наприклад, від знайомого, або ж навпаки - незнайомого. Так, людина з готовністю прочитає позитивні відгуки від іншої людини про послугу чи товар і, скоріше за все, придбає цей товар або скористається цією послугою. І, навпаки: побачивши «відкриту», «пряму» рекламу цього товару або послуги, він її проігнорує, бо поширена думка, що реклама перебільшує і прикрашає властивості товару.

Крім того, що прихована реклама в Інтернеті ненав'язлива, у неї є ще 1-на перевага - не обмежене за часом "партизанське" просування на тематичних Інтернет-ресурсах. Це означає, що за період розміщення цієї інформації, кількість людей що її побачили обчислюється десятками і сотнями тисяч.

Резюмуючи, можна відзначити, що вірусна реклама в Інтернеті - це нова технологія управління думками. Адже її мета - не нав'язати у відкритій формі товар або послугу, а згадати ТМ чи порадити бренд, без очевидних натяків на рекламу.




Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 127)
Попередня новина: Переваги та недоліки ...
Наступна новина: На Хмельниччині триває ...

КОМЕНТАРІ