“Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку” - серед кращих в Україні

“Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку” - серед кращих в Україні

18.02.16 10:54 0 750
Члени виконавчого комітету заслухали звіт про роботу департаменту “Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку” директора департаменту “Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку” Лариси Карп'як.

За її словами, тепер у ЦНАП міста Луцька можна отримати послуги у сфері земельних відносин, будівництва, архітектури, підприємництва, реклами, опікунства, соціального захисту, здійснення правочинів із нерухомим майном, зареєструвати бізнес, виготовити паспорт громадянина України, вклеїти фото в паспорт, здійснити реєстрацію місця проживання, виготовити паспорт громадянина України для виїзду за кордон тощо.

Варто зазначити, що значна частина відвідувачів звертається за отриманням інформації та консультації. На за даними електронної черги, щоденно ЦНАП відвідує в середньому від 700 до 900 відвідувачів.

Також у ЦНАПі працюють над переліком послуг для замовників: вже подано пропозиції до єдиного державного порталу адміністративних послуг. До того ж, планується зменшення кількості документів необхідних для отримання послуги. Основна мета - зробити процес надання послуги максимально простим і зручним для замовника. В той же час кількість послуг впродовж 2015 року значно зросла. Станом на 1 січня 2015 року перелік послуг складав – 289. На даний час у ЦНАПі міста Луцька надається 320 послуг.

У 2015 році до ЦНАП у місті Луцьку звернулось 211769 суб'єктів звернень.

Середньоденна завантаженість на одного працівника складає більше 25 осіб.

Завдячуючи злагодженій роботі адміністраторів ЦНАП та суб'єктів надання адміністративних послуг, надходження до бюджету Луцька від надання послуг становило майже 19 млн грн.

У вересні 2015 року в рамках реалізації проекту «Покращення надання адміністративних послуг населенню транскордонних регіонів шляхом створення мережі центрів надання адміністративних послуг та розвитку співпраці Луцького Центру надання адміністративних послуг, Івано-Франківського Центру надання адміністративних послуг та Люблінського Бюро обслуговування мешканців» за фінансової підтримки Європейського Союзу відкрито інформаційно-консультаційний пункт для іноземців у ЦНАП м. Луцька.

З 26 червня 2015 року введено новий сервіс замовлення адміністративних послуг в режимі он-лайн за технологією Bank-ID, а саме послуги щодо видачі архівної довідки, копії, витягу; видача копії рішення міської ради, витягу з протоколу сесії міської ради, витягу з протоколу засідання постійної комісії міської ради; видача довідки щодо реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання фізичної особи; видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки для фізичних та юридичних осіб. Результат послуги замовники отримуватимуть на електронну пошту або мають змогу забрати оригінал документа особисто у Центрі надання адміністративних послуг після отримання sms-повідомлення про виконання.

З 16 серпня 2015 року в приміщенні ЦНАП здійснюється прийом громадян працівниками КУ «Луцький міський трудовий архів».

З метою оперативного вирішення повсякденних проблем лучан у департаменті «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» Луцької міської ради функціонує цілодобова група оперативного реагування «15-80». У 2015 році прийнято до роботи та забезпечено відповідне реагування на 26225 телефонних звернень.

Протягом 2015 року ЦНАП Луцька додав ще кілька досягнень: створено окремий портал адміністративних послуг ЦНАП, що дозволяє більш повно надавати суб'єктам звернень інформацію та сприяє підвищенню поінформованості замовників, а також економить робочий час посадовців; запроваджено онлайн–консультації для відвідувачів за допомогою Skype-зв'язку, кожен бажаючий може задати запитання адміністратору чи державному адміністратору і йому, без відвідування Центру, буде надана фахова консультація, яка є важливою складовою для отримання адміністративних чи дозвільних послуг; Запроваджено sms-інформування суб'єктів звернень про результат розгляду справи; забезпечено видачу закордонних біометричних паспортів через ЦНАП.

За 2015 рік якість надання адміністративних послуг оцінило 84114 відвідувачів. Позитивно оцінило якість надання послуг 98,8 відсотків, негативно –1,2 %. В цілому, зберігається позитивна динаміка задоволеності відвідувачів якістю обслуговування у ЦНАП м. Луцька та велика активність і зацікавленість учасників опитування.

Міський голова Микола Романюк у підсумковому слові відзначив хорошу роботу директора і колективу департаменту “Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку”, який є одним з кращих в Україні. “Високо оцінюють роботу Луцького ЦНАП і на загальнодержавному рівні. Про це йшлося на Раді регіонального розвитку”, - зазначав Микола Романюк.

Заступник міського голови, керуючий справами виконкому Юрій Вербич акцентував, що ЦНАП уже себе окупив і тепер працює і буде працювати для наповнення бюджету міста. Його керівник активно вивчає кращий досвід та запроваджує у своїй роботі. Тож він запропонував відзначити роботу Лариси Карп'як і керованого нею колективу.

Секретар міської ради Юлія Вусенко поінформувала про День депутата, який відбувся у ЦНАП. Депутати міської ради вивчали роботу департаменту “Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку”. Побачене справило на них позитивне враження, і вони будуть сприяти подальшому його розвитку і покращенню надання адміністративних послуг лучанам.

Про це повідомили у Луцькій міській раді
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)
Попередня новина: Житомирщина: стан ...
Наступна новина: Попередження про ...

КОМЕНТАРІ