В Закарпатській області воловецькі школярі під час екскурсії до пожежної частини відчули себе в ролі вогнеборців

В Закарпатській області воловецькі школярі під час екскурсії до пожежної частини відчули себе в ролі вогнеборців

23.02.16 12:57 0 573
Хто краще розкаже про правила пожежної безпеки, аніж самі вогнеборці? Розуміючи це, закарпатські освітяни регулярно приводять школярів на екскурсії до пожежних частин області. 19 лютого такий захід відбувся в смт Воловець на території ДПРЧ-11. У гості до рятувальників завітали учні 10-го класу Воловецької ЗОШ I-III ступенів.

Під екскурсії учні мали змогу більше дізнатися про пожежну безпеку в побуті й детальніше ознайомитися із професією вогнеборця. Співробітники Держслужби з надзвичайних ситуацій поінформували школярів про пожежі та надзвичайні ситуації на території району, а також випадки травмування дітей внаслідок цих подій. Особлива увага учнів була зосереджена на дотриманні заходів безпеки при виявленні незнайомих підозрілих предметів, що можуть містити вибухівку.

Далі рятувальники ознайомили учасників екскурсії з технічними можливостями пожежного автомобіля. Бійці ДСНС розповіли школярам, скільки води вміщає машина, яким чином вогнеборці долають пожежу, ліквідовують наслідки дорожньо-транспортної пригоди чи природного лиха. Оповідь супроводжувалася демонстрацією спорядження пожежників.

Найактивнішими під час екскурсії виявилися хлопці. Вони прагнули не тільки роздивитися спеціальне обладнання вогнеборців, а й спробувати його в дії. Зокрема, юнаки під пильним наглядом рятувальників приміряли протигаз та апарат на стисненому повітрі, розрізали металевий прут за допомогою гідравлічних ножиць, а також пускали воду з пожежного рукава. Загалом же всі школярі не знехтували можливістю посидіти в пожежному авто й сфотографуватися на пам’ять, отримавши при цьому безліч позитивних вражень.

У ДСНС України у Закарпатській області
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)
Попередня новина: Чернівецька область: за ...
Наступна новина: У Житомирі зустрінуться ...

КОМЕНТАРІ