Їх головним критерієм є зручність для громадян, прозорість, комфортність.
Керівництво РСЦ ставить перед колективом амбітне завдання працювати по-новому.
Відтак, скажімо, у територіальному центрі МВС міста Чернівці напроти «віконечок» для прийому заяв вздовж стіни з’являється довгий стіл — місце, за яким громадяни можуть оформляти документи, зокрема, договори купівлі-продажу.
Тут допомогу вам запропонують адміністратори з бейджиками на грудях, проконсультують, порадять в питаннях державної реєстрації, перереєстрації, оформлення безкоштовних договорів купівлі-продажу, зняття з обліку транспортних засобів, видачі та обміну посвідчень водія,тощо.
— Це для того,— пояснює заступник директора РСЦ МВС в Чернівецькій області Сергій Сушинський, — щоб позбутись «рєшал», «бігунків», щоб ці особи тут не були актуальними і не заробляли на людях.Фактично, функцію «бігунка» безкоштовно повинен виконувати працівник ТСЦ. Таке наше завдання.
Справді. Якщо людина купує новий автомобіль, то вона не підозрює, з якими клопотами пов’язане його оформлення, адже всі документи готуються працівниками автосалону за чіткими відпрацьованими сценаріями. Якщо ж авто купується «з рук», то процедурареєстрації стає для власника справжнім іспитом. Тоді, зрозуміло, він і шукає посередника, який за оплату взяв би на себе організаційні клопоти. Зламати цей стереотип можливо, передусім, сумлінням службовця, зацікавленого у чіткій роботі «конвеєра послуг».
— Я допомагаю,— говорить оператор комп’ютерного набору Анжела Гречуха, — надаю консультації людям з приводу реєстрації-перереєстрації транспортних засобів, зняття з обліку — повністю по всіх етапах цього процесу від початку і до кінця.
В Буковинському сервісному центрі МВС переконані, що практична методика — найкращий спосіб знайти оптимальне рішення.
Прес-служба Регіонального сервісного центру МВС в Чернівецькій області
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: В Житомирській області ...
Наступна новина: За станом на 1 лютого 2016 ...