Окрім функціональних обов’язків кельменчани дотримуються і тих правил, які не завжди можна «прописати» посадовою інструкцією.
Адже привітна усмішка, зосередженість, уміння спілкуватись так, щоб у людини залишилось приємне відчуття від неформальної уваги до її потреб — це уже від індивідуальних якостей посадовця.
Схоже, «людський фактор» тут є поняттям не абстрактним. У всякому разі, про це свідчать численні вдячні записи відвідувачів у книзі скарг і пропозицій, що знаходиться на доступному місці в залі прийому громадян.
«Хочу висловити подяку за допомогу, хороше обслуговування, ввічливий персонал, — пише громадянин Сергій Андрушкевич.
«Я дуже задоволений і дуже їм вдячний» — констатує свій візит до ТСЦ Микола Андрійович Тодоришин, який звернувся з приводу отримання посвідчення водія.
Такі ж вдячні слова залишили у книзі Василь Козмірчук, Віктор Миколайович Зеник, М.Костащук. А Віталій Валентинович Козак, який перереєстровував автомобіль, звернув увагу на «прозоре обслуговування», за що після «Гарно дякую» поставив у книзі великий знак оклику.
«Я, Нагірняк Василь Іванович, — пише наступний відвідувач, — дуже задоволений обслуговуванням у ТСЦ 7345 при реєстрації автомобіля».

«Вдячний за ввічливість та швидкість в роботі» — зазначає Анастасія Сніжко.
— До речі,— говорить виконуючий обов’язки начальника Кельменецького ТСЦ Василь Лупашко, — усі операції, пов’язані, скажімо, з реєстрацією, перереєстрацією транспортного засобу включно з висновками експерта ми виконуємо впродовж години.
Книга скарг і пропозицій — під постійним контролем керівництва ТСЦ. А вдячні записи відвідувачів колектив вважає «індикатором якості» своєї роботи.

Прес-служба регіонального сервісного центру МВС в Чернівецькій області
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: За минулі вихідні на ...
Наступна новина: В Луцьку з 21 березня до 1 ...