Якщо громадянин здійснює продаж такого рухомого майна двічі та більше разів протягом одного року або здійснює продаж вантажного автомобіля, то отриманий дохід оподатковуватиметься за ставкою 5 відсотків.
Сума таких доходів включається до загального річного оподатковуваного доходу та відповідно підлягає декларуванню шляхом подання до фіскальної служби декларації про майновий стан і доходи. Зробити це слід до 1 травня 2016 року за місцем реєстрації декларанта.
Дохід від продажу такого транспортного засобу визначається виходячи із ціни, зазначеної у договорі купівлі-продажу, але не нижче середньоринкової вартості відповідного транспортного засобу або не нижче його оціночної вартості, визначеної згідно із законом.
Платник податку може самостійно обирати один із способів визначення вартості відчужуваного майна, а саме: використати оціночну вартість, визначену згідно із законом, або середньоринкову вартість відповідного транспортного засобу.
При цьому, середньоринкову вартість транспортного засобу можна розрахувати самостійно на сайті Міністерства економічного розвитку, з урахування марки автомобіля, року його випуску на пробігу на дату продажу.
Про це повідомили у Чернівецькій міській раді
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: Завершився ІІІ розширений ...
Наступна новина: Звільнено директора ДКП ...
Абонентское юридическое обслуживание бизнеса: что нужно знать?
Велосипеди для міста, спорту та відпочинку: як вибрати модель і де купити в Одесі
Як оформити спадщину: строки, документи, порядок дій
Осіння рутина для шкіри без зайвого