Опис документів, що додаються до заяви:
1. Копія 1, 2 та 11 сторінок паспорта (для громадян та фізичних осіб – підприємців);
2. Копія довідки про присвоєння реєстраційного номеру облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків (ідентифікаційний номер);
3. Графічні матеріали (схематичний план земельної ділянки з інвентарної справи);
4. Копія документа, що підтверджує право власності на нерухоме майно, яке знаходиться на вказаній земельній ділянці;
5. Копія доручення у разі подання заяви представником.
Ви можете перевірити хід розгляду звернення на web-порталі: cnap.chv.ua (Web-портал адаптований для моб. пристроїв)
Контактний телефон Центру надання адміністративних послуг 50-90-90
Термін виконання до 90 календарних днів. Адміністративна послуга є безкоштовною, в результаті якої Ви отримуєте Витяг з рішення сесії Чернівецької міської ради.
Про це повідомили у Чернівецькій міській раді
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: В Луцьку обговорили питання ...
Наступна новина: У Рівненській області ...