Що таке VoIP?

Що таке VoIP?

09.03.16 20:37 0 1285

Інтернет-протокол (IP), доступний практично в будь-якому куточку земної кулі, все частіше розглядається як щось більше, ніж просто засіб передачі даних - як інструмент, який спрощує і впорядкує рішення багатьох проблем в сфері бізнесу. Найбільш яскравий приклад - це телефонія, в якій застосовується технологія передачі голосу по мережах IP (VoIP). IP-телефонія стає все більш популярною, як в корпоративному середовищі, так і в споживчій сфері. Крім цього VoIP є також базою для побудови більш складних додатків, що працюють за принципом уніфікованих комунікацій. Такі додатки здатні кардинально змінити бізнес-процеси будь-якої компанії.

Розуміння термінів - перший крок до вивчення можливостей цієї технології:

VoIP (Voice over IP) - це технологія, яка полягає в тому, що телефонні виклики обробляються IP-мережею передачі даних. Нею може бути Інтернет або власна внутрішня мережа організації. Одне з головних достоїнств VoIP - можливість зниження витрат, так як виклики обробляються мережею передачі даних швидше, ніж телефонною мережею компанії.

IP-телефонія забезпечує повний набір телефонних послуг, що надаються VoIP, включаючи здійснення з'єднань, а також такі пов'язані з ними послуги, як: білінг, плани наборів номера, і базові функції - конференц-зв'язок, переадресація, перенаправлення і утримання виклику. Ці послуги могли раніше надаватися УАТС (PBX).

IP-зв'язок розвиває нову концепцію застосування телекомунікацій в сфері бізнесу, яка включає використання єдиного середовища обміну повідомленнями, інтегрованих колл центрів і мультимедійних конференцій, які об'єднують передачу голосу, даних і відео.

Уніфіковані комунікації - наступний крок у використанні IP-комунікацій, який дозволить уніфікувати і спростити всі форми зв'язку, незалежно від місця розташування, часу або типу пристрою завдяки застосуванню таких технологій, як протокол ініціації сесії (SIP) і "присутність" абонента. Користувачі можуть знайти один одного в будь-який час доби і спілкуватися будь-якими способами з допомогою тих пристроїв, які вони вважають за краще. Уніфіковані комунікації об'єднують безліч пристроїв, телефонів і мереж (фіксованих, Інтернет, кабельних, супутникових, стільникових) для створення географічно незалежного інформаційного простору, що полегшує інтеграцію електрозв'язку з бізнес-процесами, а також підвищує продуктивність і прибутковість бізнесу.

Загальнодоступні Інтернет-телефони використовують мережу для здійснення телефонних з'єднань, що корисно, головним чином, споживачам. Більшість компаній використовують IP-телефонію всередині власних приватних мереж, так як це дозволяє забезпечити більш високий рівень безпеки та якості. Використовуючи власні мережі, корпорації мають ширші можливості для управління якістю передачі голосу, яка не гірша, а може навіть і краща, ніж у звичайній телефонній системі.




Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 127)
Попередня новина: Як вибрати наматрасники ...
Наступна новина: Как выбрать хороший ...

КОМЕНТАРІ