Оскільки основні споживачі послуг Держгеокадастру знаходяться в сільській місцевості, фокус інформаційної кампанії зміщений на регіональний рівень. Тривалість проекту – один місяць, до квітня 2016 року.
За допомогою он-лайн мотиваторів та друкованих постерів Держгеокадастр зможе напряму звернутись як до громадян, так і до професіоналів земельного ринку, в лаконічній формі проінформувавши про різні аспекти земельних відносин. Зокрема, теми для промотування – електронні послуги, земельні аукціони, можливості запобігання отриманню неправомірної вигоди чиновниками. Канали комунікації – загальнонаціональні та регіональні групи в соціальних мережах, а також інформаційна підтримка в ЦНАПах та в територіальних управліннях Держгеокадастру.
Про це повідомили у Житомирській ОДА
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: На Тернопіллі в Теребовлі ...
Наступна новина: У Тернополі вшанували ...