Повідомляємо, що наказом Інформаційно-довідкового департаменту ДФС від 18.02.2016 р. №22 «Про внесення змін до наказу ІДД ДФС від 17.02.2015 №15» скасовано деякі форми реєстраційних документів, а саме:
– Заява на блокування посиленого сертифіката відкритого ключа;
– Заява на поновлення посиленого сертифіката відкритого ключа;
– Заява на скасування посиленого сертифіката відкритого ключа;
Додаток до заяви на скасування посиленого сертифіката відкритого ключа.
Також даним наказом внесено зміни до форми Реєстраційної картки (для фізичної особи/фізичної особи підприємця) та затверджено нові форми реєстраційних документів, а саме:
– Заява про зміну статусу посиленого сертифіката відкритого ключа;
– Додаток до заяви про зміну статусу посиленого сертифіката відкритого ключа.
Нові форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису набувають чинності 09 березня 2016 року.
Про це повідомили у Чернівецькій міській раді
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: Відкрита Першість міста ...
Наступна новина: У Рівненській області ...