Дошки оголошень - це стрімко зростаюча ніша ресурсів для обміну інформацією, де можна подати оголошення будь-якої тематики. Як дати оголошення в Інтернеті безкоштовно де це зробити, і навіщо це потрібно? Все просто! Пухкі безкоштовні газети оголошень поступово знижують тиражі і відходять на другий план, поступаючись місцем новим технологіям просування. Досить зареєструватися на сайті, заповнити форми і ваша пропозиція вже доступна користувачам - миттєво, без зайвих затримок!
Форми з інформацією про продукт сильно залежать від тематики конкретної пропозиції. Справді - при покупці вагона вугілля ви не будете цікавитися його літражем або пробігом. Наприклад, продаючи машину, необхідно точно вказувати рік випуску, пробіг, стан, завод, розташування керма і т.д. Детальна інформація про товар гарантовано складе у клієнта потрібне уявлення, а «кота в мішку» ніхто купувати не стане!
Де подати оголошення?
Охопити всіх можливих покупців можна тільки розіславши оголошення по максимальній кількості дощок. Так як дати безкоштовне оголошення тільки в Яндексі недостатньо, доведеться скористатися якомога більшим діапазоном ресурсів. Однак на кожному з них необхідно ввести докладну інформацію про продукт і докласти фотографії.
Що робити, щоб уникнути тривалої і монотонної роботи і як дати оголошення в Інтернеті безкоштовно, але без зайвих зусиль?
Використовуйте відповідні програми! За 4 кроки Ви можете розіслати оголошення на 1600 безкоштовних дощок. Заповнення форм після першого разу відбуватиметься автоматично, а вбудований алгоритм обходу захисту від роботів дозволить практично не брати участь в процесі.
Щоразу реєструючись на дошці оголошень, Вам потрібно заходити на свою поштову скриньку і проходити поштове підтвердження (це захищає подібні ресурси від засмічення спамом). Але зробити це на 1600 дощок - далеко не тривіальна задача. Ключовий момент для просування продукту через безкоштовні дошки - це додавання фотографій до оголошення, адже люди сприймають саме візуальну інформацію найкраще. Програми можуть прикладати до 3х фотографій до кожної публікації, щоб ви могли наочно продемонструвати покупцю стан квартири або машини.