Історія годинників Casio

Історія годинників Casio

28.03.16 12:06 0 1015

Касіо Тадао, засновник марки Casio, народився в японському місті Куретами-мура в 1917 році. Після землетрусу Канто, вся сім'я Касіо переїхала в Токіо. Закінчивши школу, Тадао Касіо почав працювати помічником токаря. Пізніше він вступив до університету Васеда Косу Гакко і продовжив навчання, поєднуючи з роботою на фабриці.

У квітні 1946 року Тадао Касіо відкрив в Токіо свою справу і назвав її "Касіо Сейсакудзё". Першим цікавим винаходом Тадао була трубка під назвою "Юбіва", яка була виконана в формі кільця для пальця.

У 1949 році Тадао Касіо відвідав бізнес-виставку, на якій побачив модель електричного калькулятора. Так з'явилася ідея створення калькулятора Casio. Весь прибуток від продажів трубки "Юбіва" була спрямований на розробку нової моделі калькулятора. В основному калькулятори того часу керувалися за допомогою арифмометра. Тадао Касіо разом зі своїми братами вирішили винайти калькулятор, який працював би за допомогою соленоїдів. Перший примірник електромеханічного калькулятора був випущенний в 1954 році.

У 1957 році Касіо представив повністю електричну модель компактного калькулятора «Casio 14-A». У цьому ж році була утворена компанія "Casio Computer Co., Ltd". У 1965 році була випущена нова модель настільного електронного калькулятора "Casio 001".

У 1972 році компанія представила персональний калькулятор "Casio Mini". Згодом Casio продала 10 мільйонів екземплярів цієї моделі. З 1974 року починається історія годинникового напрямку марки Casio. В цьому році інженерами японської компанії були розроблені перші години з вічним календарем під назвою "Casiotron". У 1980 році фірма Casio випустила свій перший музичний інструмент - цифрове фортепіано "Casiotone".

У 1983 році був представлений перший протиударний годинник "G-Shock". На розробку і тестування даної моделі було потрібно 2 роки. На початку роботи над створенням "G-Shock" конструкторам була поставлена ​​задача, яка носила назву "правило трьох десяток»: годинник повинен був витримувати падіння з висоти 10 метрів, витримувати тиск в 10 BAR і працювати безперервно 10 років на одному заряді батареї. Для створення "G- Shock" було протестовано близько 200 зразків. Прототипи готових годиників піддавалися випробуванням, які проходять деталі двигунів мотоциклів.

Також в 1983 році компанія Casio випустила ряд новинок: перший цифровий щоденник, кишеньковий телевізор з рідкокристалічним екраном, калькулятор розміром з кредитну картку, а також наручний годинник з банком даних, що дозволяє зберігати телефонні номери. У липні 1983 року була заснована компанія "Casio Electronic Manufacturing Co., Ltd". У вересні 1984 року фірма випускає перший принтер з рідкокристалічним затвором, а в листопаді цього ж року - цифровий синтезатор з джерелом звуку з фазовим спотворенням.

У 1985 році інженери компанії винаходять годинник Casio з вбудованими датчиками тиску, температури і компасом. У цьому ж році була випущена модель Casio "Pela", основною особливістю якої була товщина всього в 3,9 мм і рекордно мала маса - 12 грам. Ремінець та годинник Casio "Pela" представляли собою єдине ціле.

У 1994 році компанія представила нові бренди: "Baby-G" - протиударний годинник для дівчат, з водозахистом, "Edifice" - бренд класичного годинника з елементами спортивного дизайну, "ProTrek" - багатофункціональний годинник з датчиками, призначені для людей займаються туризмом і альпінізмом. В даний час повний список годинникових брендів, які випускає компанія Casio став ще більшим:

  • "G-Shock";
  • "Baby-G";
  • "Edifice";
  • "Sheen";
  • "ProTrek";
  • "Oceanus";
  • "General Collection".

До речі, в Україні придбати годинники Casio ви можете в інтернет-магазині: Tempos.com.ua.

У 1995 році компанія випустила радіокерований годинник "DQD-10", який завжди показує точний час завдяки тому, що приймає сигнали стандартного часу на довгих частотах радіохвиль. Модель "DQD-10" привернула увагу тим, що це був годинник, час на якому не потрібно встановлювати заново. З 1999 року сигнали точного часу стали передаватися офіційно, і Casio початку повномасштабну розробку різних радіокерованих моделей годинників. Модель "DQD-10" стала популярною і набула широкого поширення в Японії. З 2001 року компанія Casio стала випускати спеціальні радіокеровані годинники в США.

У 1995 році марка Casio випустила мобільний телефон "PH-100" і модель кишенькового персонального комп'ютера "Cassiopeia". В цьому ж році було створено спільне підприємство "Casio Electronics (Shenzhen) Co., Ltd.", для конструювання годинників і поставок компонентів в Шеньжень. У 1996 році було розширено відділ обслуговування і створена компанія "Casio Techno Co., Ltd". У 1998 році штаб-квартиру перемістили в Хацудай, Сібуй-ку (Токіо). Також був проведений випуск годин "PC-UNITE", сумісних з ПК.

Через рік компанія представила перший в світі годинник з GPS - модель "Satellite Navi". Годинники отримали визнання завдяки можливості легко визначати відстані та напрямки щодо місця положення або пункту призначення. Ця функція, особливо корисна для активних видів діяльності, таких як альпінізм або рибна ловля, де цінуються компактні розміри і мала вага виробу.

У 2001 році був випущений перший в світі годинник "WVA-300", який не вимагав установки часу і живився від сонячної батареї. Ця модель змінила консервативну думку в годинниковій індустрії про неможливість винайти годинник з сучасними функціями і живленням від сонячної батареї. Для створення цієї моделі були використані такі важливі технічні досягнення, як енергозберігаючий центральний процесор, заснований на технології «кремній на ізоляторі», і надмініатюрна детекторна ІС.

Філософія компанії Casio відображена в словах «творення і сприяння». Компанія виконує зобов'язання дане суспільству - пропонувати йому нові й корисні вироби, які під силу зробити тільки Casio. Новаторські функції допомагають людям у повсякденному житті та сприяють просуванню суспільства вперед. Цифровий годинник Casio завоював популярність у всьому світі. Дизайн моделей змінюється з урахуванням нових тенденцій моди. Сучасні технології Casio випереджають час. Компанія розділяє всі свої годинники по брендам, кожен з яких має свою цільову аудиторію.




Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 127)
Попередня новина: На Хмельниччині ...
Наступна новина: Рятувальники ДСНС України ...

КОМЕНТАРІ