Тренди 2016 року - пошукове просування сайтів

Тренди 2016 року - пошукове просування сайтів

28.03.16 21:29 0 561

Рік, що минув (2015) запам'ятається надовго. Нова економічна реальність докорінно змінила поведінку російських споживачів, що знайшло безпосереднє відображення на ринку SEO-послуг. Збулися найпохмуріші прогнози: багато інтернет-компанії і фірм знаходяться на межі виживання або просто закрилися. Але найголовніші зміни відбулися в політиці вітчизняного монополіста. Намагаючись зберегти падаючі доходи непередбачуваний Яндекс завдав істотної шкоди індустрії платного SEO-просування. Алгоритми "Минусинк", новий "АГС", рандомізація видачі та санкції за використання методів по накрутці поведінкових факторів зробили свою справу. Тепер позиції комерційних сайтів нестабільні, трафік нестійкий, ризики підвищені. Корпоративні клієнти перестали довіряти пошуковому SEO-просуванню і дружно потягнулися в Яндекс.Директ.

Колишні стратегії вже не працюють. Немає того чарівного методу, за допомогою якого можна однаково успішно просувати інтернет-магазини та корпоративні сайти, розкручувати інформаційні та новинні портали, виводити в топ сайти-візитки і лендінги. Тепер для кожного веб-ресурсу потрібен індивідуальний підхід. Що працює для одного проекту, абсолютно неприйнятно для іншого. Але одне можна сказати абсолютно впевнено: хочете успішно розвиватися в 2016 році - починайте з аналізу і аудиту сайту. Далі ми більш детально поговоримо як зайняти місце в ТОПі і розповість нам про це Рухим Мамедов, співробітник компанії seo88level.kz, яка займається просуванням сайтів в Алмати.

Слід зазначити, що в найближчі роки відбудеться поступова трансформація класичного SEO-просування і злиття його з новітнім інтернет-маркетингом. Передумова для цього - нестабільність пошукової видачі, викликана дією алгоритмів Яндекса. Тому намічається перехід від позицій в ТОПі по ВЧ-запитам до формування цільового трафіку по безлічі низькочастотних і низькоконкурентних запитів, а також заходи щодо досягнення високої конверсії. Це передбачає комплексний розвиток комерційного сайту в усіх стратегічних напрямах: SEO, контент-маркетинг, SMM, PR, соціальні мережі, контекстна реклама, трафіковий природні посилання та ін.

Вкорінені методи і прийоми SEO-просування стають надбанням історії. Наприклад, масова купівля SEO-посилань, переоптімізацію текстів та інші прийоми маніпулювання результатами пошукової видачі практично припинили своє існування. Тепер модний тренд - природні посилання і тексти для людей. Це реально працює, приносить додатковий трафік і неминуче збільшує конверсію інтернет-проектів. Удосконалення контенту і функціоналу сайту в поєднанні з поліпшенням поведінкових факторів сприятливо впливає на комерційні транзакції.

Основні SEO-тренди (тенденції) 2016 року:

  • Мобільний пошук - головний тренд. Майбутнє просування пов'язано зі зростаючими можливостями мобільних пристроїв. Голосовий і локальний пошук, геотаргетинг, мобільні карти і додатки, QR-коди, інтеграція з соцмережами - ці напрямки ефективно вирішують проблеми і задовольняють запити користувачів. Доступний бездротовий Інтернет і постійно зростаюче число мобільних користувачів забезпечують пристойний трафік на комерційні сайти. Якщо сайт адаптований для смартфонів і планшетів, а також оптимізований під мобільний пошук - він буде високо ранжуватися у видачі Яндекса і Google;
  • Закриття посилальних бірж і систем для автоматичного просування. Після завершення Яндексом експериментів в пошуковій видачі очікується стабілізація трафіку, що дозволить визначитися з пріоритетами в пошуковому ранжуванні. Але одне можна сказати точно - алгоритм «Минусинськ» навис дамокловим мечем над усіма посилальними біржами і різного роду системами для автоматичного просування веб-сайтів. Але вони не хочуть йти без бою і пропонують різні хитрощі, щоб утримати клієнтів. Наприклад, рекламують трафікові посилання, просуваються кейси з успішними проектами, нав'язуються акції і знижки. Але якщо відкинути рекламну мішуру і оцінити пропозиції від бірж об'єктивним поглядом, то можна знову переконатися, що «нові послуги - це добре забуті старі». Навіщо знову наступати на ті ж граблі, коли з'явилася реальна альтернатива покупним беклінкам?;
  • Природні посилання. Природна посилальна маса по праву належить до однієї з найголовніших тенденцій 2016 року. Щоб привернути увагу веб-майстрів і оптимізаторів до цього тренду в минулому році Яндекс провів інноваційний конкурс «Природне посилання-2015». Тепер покупні SEO-посилання не в моді - за цю справу карають і досить серйозно. Алгоритм «Минусинськ» відбив бажання користуватися послугами посилальних бірж. Замість покупки посилань Яндекс запропонував альтернативне рішення - формування посилальної маси природним чином, коли вдячні користувачі охоче проставляють зворотні посилання на вподобані, дійсно корисні сайти. До сих пір працюють колишні методи отримання беклінків: прес-релізи, презентації, тематичні форуми, гостьові пости, сайти-вакансій та ін.;
  • Зростання трафіку з Гугл. Поки Яндекс експериментує з ранжируванням сайтів (рандомізація видачі), Google планомірно і стабільно нарощує ряди своїх прихильників. Особливо ця тенденція помітна в мобільному і голосовому пошуку, де заокеанський гігант міцно застовпив перше місце в Росії. Просування в пошуковій системі Гугл буде однією з головних тенденцій SEO-2016. Разом зі зростанням трафіку від Google буде рости інтерес до просування як по окремим тематиками, так і по широкому спектрі пошукових запитів, особливо в сегментах з низькою конкуренцією;
  • Безпечний протокол. Після запуску безпечного протоколу (передача даних по HTTPS) багато корпоративних клієнтів вирішили перейти на зашифрований трафік. Вигода використання безпечного SSL-сертифіката в 2016 році очевидна для всіх, хто працює з особистими даними користувачів. Перехід на https гарантує конфіденційність даних і служить непрямим критерієм надійності самої компанії. У найближчій перспективі більшість сайтів, де зберігаються або обробляються клієнтські дані, обов'язково перейдуть на захищений протокол;
  • Соціальний контент в фаворитах. Пошукові системи «полюбили» контент з соціальних мереж і він вже представлений у видачі Яндекса і Google. А це значить, що пошуковики визнали соціальні сигнали - посилання з соцмереж індексуються досить швидко і забезпечують належний трафік з розкручених акаунтів. SEO-прогноз на 2016 рік: соціальний контент зрівняється за значимістю з контентом класичних інтернет-сторінок. Адже користувачам потрібні цікаві, корисні і, найголовніше, актуальні матеріали з різних тематик. А цього добра в соціальних мережах видимо-невидимо;
  • Поліпшення навігації і юзабіліті. Навігація по сайту - це один з головних елементів юзабіліті сайту. Аналіз конкурентів, поліпшення навігаційних елементів, вдосконалення меню, розміщення посилань на внутрішні сторінки з аналогічними матеріалами, додавання опитувань і голосувань серед відвідувачів здатні вдихнути нове життя в комерційний інтернет-проект. Це ще одна SEO-тенденція в сфері просування сайтів;
  • Відеоконтент додасть популярності. Звичайний контент перестав дивувати користувачів. Новий тренд для залучення відвідувачів - розміщення тематичного відеоконтенту. Це не тільки покращить поведінкові чинники, а й дозволить зайняти лідируючі позиції в пошуковій видачі. Тобто, в ТОП-10 увійде посадкова сторінка і посилання на відео, яке викладено на YouTube. Цей нехитрий прийом забезпечить ще більший трафік клієнтів з числа цільової аудиторії веб-сайту. На думку аналітиків, в найближчому майбутньому основний формат буде представлений відеоконтенту. Він потіснить звичайний текстовий і графічний контент, який поступиться своїм місцем відеорекламі, інформаційним відеороликам і пізнавальним відеофільмам;
  • Стійкий трафік з соціальних мереж. Нестабільність видачі, обумовлена ​​постійною зміною алгоритмів і комерційними інтересами Яндекса (Google), змушує власників сайтів шукати нові напрямки для отримання заповітного трафіку. Наприклад, збільшення відвідуваності сайту за рахунок користувачів з соцмереж. Цей канал з кожним роком набирає обертів. Його плюси - незалежність від примхи пошукових систем і швидкий ефект (від 2 тижнів). Грамотно розроблені стратегії успішно працюють в таких висококонкурентних тематиках, як одяг, взуття, аксесуари для дому, натуральна косметика, товари для спорту і здорового способу життя. Причому трафік з соціальних мереж найчастіше перевищує відвідуваність з органічної видачі, а його вартість в багато разів нижча за вартість контекстної реклами;
  • Розширений семантичний пошук. Посилена боротьба Яндекса з покупними SEO-посиланнями змусила оптимізаторів і веб-майстрів перенести акцент з нарощування посилальної маси на користь розвитку семантичного пошуку. Тепер в тренді великі семантичні ядра з детальною кластеризацією запитів, на основі яких розробляється детальна структура сайту. Щоб домогтися кращого ранжування в пошуковій видачі, доведеться давати релевантну відповідь на широкий спектр запитів, а для цього потрібна максимально розширена семантика, співзвучна численним призначеним для користувача запитам;
  • Створення добротного текстового контенту. Велика кількість низькопробного, псевдоунікального контенту (який володіє тільки технічною унікальністю), яким під зав'язку набиті багато веб-сайтів з топової десятки, породило закономірний попит на авторські статті та експертні тексти. Виділитися серед пересічних інтернет-проектів допоможе добротний контент, створений виключно для людей. Такий контент читають, вивчають і копіюють. Він дає відповідь на питання відвідувачів, допомагає робити вибір і вирішувати проблеми. Наприклад, серед користувачів завжди затребувані докладні описи і порівняльні огляди нових товарів, відгуки покупців і рекомендації експертів.

Що робити в 2016 році, щоб добитися стабільних результатів в пошуковому просуванні комерційних і корпоративних сайтів?

Для цього дотримуйтеся заповідей досвідченого оптимізатора:

  • Просувайте сайт за розширеним семантичним ядром. Це гарантує потрапляння в ТОП з широким переліком запитів, а також більш стабільний трафік, стійкий до чергових експериментів Яндекса;
  • Оптимізуйте веб-ресурс під різні пошукові системи - Яндекс, Google, Супутник, Yahoo, Bing та інші;
  • Замість досягнення ефемерних і вічно скачуть позицій в ТОПі, орієнтуйтеся на цільовий трафік, більш стабільний і добре конвертований;
  • Перерозподіляйте бюджети від зовнішньої оптимізації (купівля посилань і контенту) на користь внутрішнього технічного SEO-просування, аналізуйте поведінкові фактори і постійно покращуйте юзабіліті сайту.

Послуги пошукового просування сайтів зазнали докорінних змін в минулому році. Нове SEO-2016 - це комплекс прозорих заходів для постійного поліпшення веб-ресурсу з урахуванням запитів користувачів і потреб цільової аудиторії. Удосконалення функціонала і призначених для користувача сервісів, робота над юзабіліті сайту, оптимізація структури та контенту, розгорнута семантика і природна посилальна маса - ці тренди визначають стратегії просування в 2016 році, націлені для отримання стабільного трафіку і досягнення високої конверсії.




Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 22)
Попередня новина: Строительный вагончик: ...
Наступна новина: Протягом тижня підрозділи ...

КОМЕНТАРІ