Крім того, у випадку ж, якщо порушене в петиції питання стосується життєдіяльності міста Луцька, але не входить до компетенції органів місцевого самоврядування, відділ звернень громадян департаменту ЦНАП у місті Луцьку протягом 2 робочих днів з моменту публікації петиції інформує ініціатора петиції про перенаправлення за належністю та здійснює вказане перенаправлення.
Також Тетяна Книш зазначила, що узагальнену відповідь щодо розгляду петиції надає першому заступнику міського голови або секретарю міської ради для погодження.
Також начальник відділу звернень громадян озвучила й ряд інших правок до документу.
Перший заступник міського голови Тарас Яковлев зауважив, що у процесі роботи з петиціями було виявлено ряд прогалин у порядку їх прийняття і розгляду. За його словами, часто вони не стосуються ні міста Луцька, ні міської ради.
Також, за його словами, усі підтримані петиції передаються на розгляд постійних комісій, які їх вивчають і у разі необхідності готують відповідний проект рішення на сесію міської ради.
Про це повідомили у Луцькій міській раді
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: Чернівецька область: з ...
Наступна новина: 680 тис грн штрафу сплатив ...
Топ-5 Лайфхаков: Как Открыть Сейф
Кому Насправді Потрібна Реклама На Білбордах По Всій Україні
Женские часы: как выбрать идеальную модель для делового стиля и летних образов
Понятие и признаки инфантильности: как распознать психологическую незрелость
Самі дієві мазі з трав