Редактори комунальних ЗМІ з Тернопільщини вчилися заробляти гроші

Редактори комунальних ЗМІ з Тернопільщини вчилися заробляти гроші

08.04.16 16:19 0 532
Відбувся тренінг для редакторів, комерційних директорів та менеджерів відділів продажу та реклами комунальних друкованих ЗМІ на тему «Медіа менеджмент, монетизація контенту та стратегії продажів».

Тренер – член Асоціації українських медіа-консультантів, один з провідних тренерів Інституту розвитку регіональної преси www.irrp.org.ua та Інтерньюз Україна http://internews.ua/, засновник РА «Агентство газетної реклами» Борис Родієвський. Мав кілька десятків тренінгів та консалтингових проектів на замовлення громадських організацій України, Бєларусі, Казахстану. Автор книг «Те, що повинен знати та вміти менеджер відділу реклами ЗМІ», «Відділ продажу, практичні рекомендації керівнику».

Учасники тренінгу мали змогу поглибити розуміння основ медіабізнесу, ознайомитися з прикладами успішних медіа-підприємств, їх структури, а також варіантами монетизації контенту класичних газет та місцевих онлайн медіа. Редактори місцевих видань обмінялися також досвідом реалізації першого етапу Закону України щодо реформування ЗМІ.

Проект «Реформа роздержавлення комунальних друкованих ЗМІ в Тернопільській області» реалізовується Тернопільським прес-клубом у партнерстві з Тернопільською обласною державною адміністрацією за підтримки програми «Український Медійний Проект (У-Медіа)».

Про це повідомили у Тернопільській облдержадміністрації
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)
Наступна новина: На Хмельниччині триває ...

КОМЕНТАРІ