Усі складові антикорупційної роботи, передбачені відповідною програмою Головного сервісного центру МВС, розглянуто на нараді з участю керівників територіальних центрів, структурних підрозділів РСЦ.
Наголос зроблено не лише на додаткових заняттях персоналу під час службової підготовки з вивчення засад державної антикорупційної політики, на інформуванні про відповідальність за вчинення посадових злочинів, корупційні правопорушення, але й на ефективних механізмах попередження і виявлення фактів,що підривають довіру громадян до сервісної служби.
Зокрема, наказом Регіонального сервісного центру МВС в Чернівецькій області визначено уповноважену особу — провідного спеціаліста сектору моніторингу і контролю діяльності сервісних центрів Анатолія Дроня, в посадових обов’язках якого передбачено роз’яснювальну роботу, навчання співробітників з питань антикорупційного законодавства, правил етичної поведінки.
Йшлось також про запровадження на сайті Головного сервісного центру МВС сторінки під назвою «Антикорупція», яка передбачає форму електронного повідомлення про корупцію.
В контексті антикорупційних заходів Буковинський сервісний центр звертається до всіх громадян, які користуються послугами РСЦ МВС в Чернівецькій області, з проханням не забувати, що сервісні та консультаційні послуги власникам транспортних засобів надаються працівниками РСЦ виключно у приміщенні центру. Це унеможливлює шахрайство, сумнівне «посередництво», гарантує надійність послуги, зрештою, наближає всіх нас до європейських стандартів взаємовідносин громадянина і службовця.
Прес-служба РСЦ МВС в Чернівецькій області
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: Спартакіада чернігівських ...
Наступна новина: Івано-Франківщина: за добу ...