Кедам Converse вже біля 100 років, і шанувальники данної ТМ ні за що на світі не відмовляться від улюбленої пари поношених "конверсів" на користь навіть самого прогресивного спортивного взуття. Як же цьому взуттю, спочатку призначеному виключно для занять спортом, вдалося отримати культовий статус?
Компанію з виробництва взуття для всієї родини під назвою "Converse Rubber Shoe Company" заснував сорокарічний Маркус Міллс Конверс в 1908 році. Ця справа була не ново Маркусу - до цього він працював в бостонської фірмі "Boston Rubber Shoe Company", але одного разу вирішив відкрити свою справу. Спочатку компанія займалася виробництвом сезонного взуття і тенісних туфель, але в 1915 році Маркусу прийшла в голову ідея створити спеціальні черевики для занять баскетболом. У 1917 році були випущені перші кеди Converse, яким дали назву All Star. Але тоді вони були далекими від сучасного варіанту. І тут в історії великих кед з'явилося ще одне ім'я, без якого "конверси" точно не стали б всесвітньо відомим взуттям: У 1918 році їх вперше приміряв Чарльз "Чак" Тейлор - молода зірка баскетболу і майбутній засновник Національної баскетбольної Ліги США. Чак починає грати кожен матч виключно в кедах, а через два роки компанія пропонує йому стати представником Converse. Це був перший випадок за всю історію моди, коли у бренду з'явилося зоряне обличчя. Однак Тейлор займався не тільки розкручуванням кед: він брав активну участь у поліпшенні дизайну і розробці нових моделей. З 1923 року кеди починають носити його ім'я, а логотип двох сторін прикрашається автографом баскетболіста.
Чарльз Тейлор практично все життя - з 1918 по 1968 рік - залишався представником Converse. Завдяки Тейлору, в 1930-х роках конверси почали носити практично всі професійні гравці в баскетбол, гідно оцінивши це зручне взуття. У 1936 році в список олімпійських змагань був доданий баскетбол, і команда США, повністю взута в Converse All-Star, перемогла канадську збірну в фіналі Літніх Олімпійських ігор.
Після закінчення Другої Світової війни Converse, які постачали під час бойових дій солдатам спеціалізоване взуття, на численні прохання покупців додали кольорові варіанти знаменитих кед. Converse виготовлялися трьох видів: низькі напівкеди, класичні All star і високі, майже до коліна.
З кожним днем конверси ставали дедалі популярнішими не лише серед спортсменів: вони, нарівні з джинсами, стали одним з головних атрибутів квітучого стилю хіпі. Яскраві кеди носили з легкими сукнями та клешеними джинсами, нерідко надягаючи конверси відразу різних кольорів. Converse стали символом бунтарського духу, молодості і свободи, яким не підвладні ніякі перепони. Легендарні кеди однаково добре виглядають практично з будь-яким нарядом, а піти в них можна як на роботу, так і на рок-концерт. У 1970-х це взуття шанували в панк-середовищі, а кеди носили учасники групи Ramones і Sex Pistols. А в кінці 1980-х і початку 1990-х конверси стали носити любителі гранджу і, особливо, фанати групи Nirvana, адже в той час складно було знайти більш знаменитого шанувальника Converse, ніж Курт Кобейн, який носив їх практично кожен день. Сумний факт, але навіть наклав на себе руки великий музикант в цих кедах.
У 1990-их роках через серйозну конкуренцію з боку Nike, яка в той час представила легендарні баскетбольні кросівки Air Jordan, компанія переживала нелегкі часи. У 2001 році Converse оголосили себе банкрутами. Однак відродження відбулося через 2 роки, коли в 2003 році Nike купила компанію за 305 мільйонів доларів.
Одна з головних особливостей кед Converse - їх найрізноманітніших дизайн. Яких тільки конверсов не існує: з супергероями, музичні, фруктові, географічні, вантажні та багато-багато інших. Творці Converse навіть пропонують проявити креативність і створити свою власну модель на офіційному сайті.
Часи змінюються, а Converse All Star залишаються. Іноді здається, що компанія негласно дотримується цього девізу, випускаючи по кілька мільйонів кед щорічно. За статистикою, у 60 % американських сімей в будинку є пара конверсів. І це не дивно, адже вони настільки зручні, що з ними не хочеться розлучатися. "Взуття нудне. Носіть кеди!", - так говорить одна з рекламних компаній Converse. І ми згодні!