Борис Родієвський – провідний тренер Інституту розвитку регіональної преси, засновник РА «Агентство газетної реклами», поділився досвідом організації роботи рекламної служби в умовах ринкової економіки. Керівники комунальних медіа проаналізували роботу рекламних служб, приклади роботи рекламних служб успішних медіапідприємств, їх структуру, а також варіанти активізації продажів реклами.
Проект «Реформа роздержавлення комунальних друкованих ЗМІ у Тернопільській області» реалізовується Тернопільським прес-клубом у партнерстві з Тернопільською обласною державною адміністрацією за підтримки програми «Український Медійний Проект (У-Медіа).
Про це повідомили у Тернопільській облдержадміністрації
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: Рольшторы: особенности ...
Наступна новина: У Житомирі навчають ...
Захист і видимість: базовий елемент спецодягу
Преимущества изучения словацкого языка онлайн
Сучасна стоматологія та лікування зубів у місті Київ
Healthy Living Without Overpaying: Smart Choices for Wellness and Active Lifestyle
Служба «Здорова родина»: транспортування хворих Київ