Луцьк: туризм може зробити світ кращим!

Луцьк: туризм може зробити світ кращим!

24.06.16 11:25 0 597
Саме ця теза була наскрізною ниткою Міжнародної конференції «Брендинг дестинацій: запорука побудови успішної репутації», яка відбувалась у м. Київ 20-21 червня. Участь у конференції взяла начальник відділу розвитку туризму управління туризму та промоції міста Катерина Теліпська.

Як створити позитивний бренд країни та зацікавити міжнародних туристів? Як новоствореним місцевим громадам підвищити власну туристичну привабливість? Такі надзвичайно важливі для України теми обговорювались протягом двох днів, а представники з 10 країн світу ділилися власним досвідом з брендингу.

Україна вперше приймала в себе таку масштабну подію туристичної галузі. Серед учасників конференції: Талеб Ріфаї — Генеральний секретар Всесвітньої туристичної організації (World Tourism Organization (UNWTO), Едуардо Сантандер — представник Європейської туристичної комісії, заступник Міністра економічного розвитку і торгівлі України – керівник апарату Юлія Клименко, Віце-прем'єр-міністр з питань європейської та євроатлантичної інтеграції Іванна Климпуш-Цинцадзе, директор Департаменту туризму і курортів Мінекономрозвитку Іван Ліптуга.

Конференцію організував департамент туризму та курортів Міністерства економічного розвитку і торгівлі України у співпраці з Всесвітньою туристичною організацією – спеціалізованою агенцією ООН з туризму (ЮНВТО).

В перший день заходу відбувся майстер-клас для представників місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, який провів Том Банкл, керуючий директор компанії «Yellow Railroad» і автор посібника UNWTO «Брендинг дестинацій». Він розповів про те, як побудувати бренд туристичної дестинації, як втілити його у життя, як керувати брендом, і власне, що це таке — бренд дестинації.

Протягом другого дня можна було почути про вплив технологічної революції на розвиток бренду території.

Одним із ключових заходів конференції стало підписання регіональними туристичними органзаціями, спілками та альянсами Меморандуму про взаєморозуміння та створення Національної туристської організації. Приємно зазначити, що у Луцьку вже протягом півтора року активно працює Туристичний альянс, який відтепер стане одним із учасників даної організації.

Юлія Клименко акцентувала на тому, що туризм повинен стати для України і уряду одним з драйверів малого і середнього бізнесу та економіки. Заступник міністра повідомила, що на 2017 рік у бюджет закладено близько 22 мільйона гривень на підтримку іміджу України, на участь у виставках. Це програма, яка буде направлена виключно на туризм. За даними заступника міністра в Україні у 2013 році було 25 мільйонів туристів. Станом на — 12 мільйонів. Тому нині в уряді шукають шляхи для залучення туристів. Одне з головних завдань — лібералізація візового режиму.

Віце-прем'єр Іванна Климпуш-Цинцадзе розповіла, що порівняно із 2013 роком удвічі зменшився потік туристів до України, що стало наслідком російської агресії. На її думку, Україна для світу стала гарячою точкою, а тому надзвичайно важливо пояснити нашим партнерам що, насправді, йдеться про трохи більше 5% територій, які охоплені війною або анексією. Решта ж країни розвивається і чекає на гостей. Водночас, нам потрібно змінювати ставлення до туризму в системі державного управління від другорядного до соціально значимого і високоекономічного “Туризм — це не виключно імідж, а й серйозна галузь економіки, яка може забезпечити одну із точок росту, які нам зараз так необхідні”, — наголосила віце-прем'єр-міністр, — “Ця галузь має стати вагомим джерелом прибутків державного та місцевих бюджетів”.

В свою чергу, представники міжнародних туристичних організацій, зокрема генеральний секретар Всесвітньої туристичної організації (UNWTO) Талеб Ріфаї та представник Європейської туристичної комісії Едуардо Сантандер зазначили, що вірять у перспективне майбутнє туризму в Україні, навіть не зважаючи на конфліктну ситуацію на Донбасі.

Генеральний Секретар Світової Туристичної Організації Талеб Ріфаї наголосив, що ми зараз переживаємо дві революції: технологічну і туристичну.

Щодо туристичної, — то у 1950 році було 25 млн. туристів; у 2015 році — 1.2 млрд туристів. У 2030 році очікується уже 1.8 млрд туристів. Тому так важливо мати яскравий бренд країни і свого міста, адже конкуренція за туристів щодня зростає. А для цього необхідна політична воля і переконлива віра в те, що ми робимо.

Про це повідомили у Луцькій міській раді
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)
Попередня новина: У тернопільських ...
Наступна новина: Вінничина: кредитування ...

КОМЕНТАРІ