Станом на липень поточного року цю систему впроваджено в експлуатацію у 18 областях України та в м. Києві. Після її введення в експлуатацію з 1 серпня у Волинській, Житомирській, Одеській, Рівненській, Сумській та Чернігівській областях, новим програмним забезпеченням буде охоплено всю територію України.
21 червня цього року набрала чинності постанова правління Пенсійного фонду України від 14.12.2015 №25-1, згідно з якою вже заяви про призначення пенсії можуть подаватися до будь-якого територіального управління Фонду, в якому вже впроваджено централізовану систему призначення та виплати пенсій, особами, які проживають (зареєстровані) в цих адміністративно-територіальних одиницях, незалежно від території обслуговування таких органів. А починаючи з серпня цього року, після введення в дію нової системи обслуговування в усіх областях, громадяни зможуть звертатись за пенсією до будь-якого зручного для них управління Пенсійного фонду України незалежно від місця їх реєстрації.
Сучасні технології поступово відтіснять епоху громіздких паперових пенсійних справ, так як з'являється можливість відмовитись від паперового документообігу при їх формуванні. Вже всі документи, які подаються для призначення пенсії, скануються спеціалістом пенсійної служби, який здійснює їх прийом. Звертаючись за пенсією, заявнику не потрібно власноруч заповнювати бланк заяви, як це було раніше, за нього в автоматизованому режимі її формує спеціаліст фронт-офісу. Після чого заявник лише перевіряє внесені в заяву відомості та засвідчує її своїм підписом. Скановані заява та документи засвідчуються електронним цифровим підписом та зберігаються в електронній пенсійній справі як копії документів, на підставі яких призначається пенсія.
Призначення пенсій відбувається в централізованій системі, яка є єдиною для всіх територіальних управлінь Фонду, де ця система вже працює. Процес обробки пенсійної документації максимально автоматизовано. Сучасні веб-технології дозволяють автоматично внести в електронну пенсійну справу дані із системи персоніфікованого обліку про страховий стаж і заробітну плату застрахованої особи та провести розрахунок пенсії. Нова система може аналізувати призначення пенсії за всіма варіантами, на які має право особа, та обрати найвигідніший. Це значно мінімізує вплив людського фактора на процес нарахування пенсій. Інформація про особу, що міститиметься в електронній пенсійній справі, надійно захищена, що унеможливлює її витік.
Водночас значно розширюються можливості дистанційного обслуговування громадян. Вирішити питання свого пенсійного забезпечення можна буде через Контакт-центр та веб-портал Пенсійного фонду. Через персональний кабінет на веб-порталі за допомогою електронного цифрового підпису пенсіонер отримає доступ до своєї електронної пенсійної справи. Не виходячи з дому пенсіонер, якому призначено пенсію за допомогою централізованої підсистеми «Призначення та виплати пенсій», в будь-який час через мережу інтернет зможе переглянути складові своєї пенсійної виплати.
Про це повідомили у Чернівецькій міській раді
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: Інформація департаменту ...
Наступна новина: У Житомирі десантники ...