«Сесія обласної Ради затвердила нову програму, і ми робимо конкретні кроки для того, щоб кардинально змінити підходи до усієї системи комунікації апарату облдержадміністрації з обласною Радою, депутатським корпусом, структурними підрозділами ОДА, а також місцевими державними адміністраціями, - зазначив керівник області Валерій Коровій. – Ми повинні у цьому напрямку динамічно рухатися вперед».
Про основні пріоритети та етапи впровадження програми інформатизації «Електронна Вінниччина» на 2016-2017 роки учасників наради інформував начальник управління інформаційних технологій апарату ОДА Ігор Солоненко.
За його словами, програма передбачає впровадження технологій е врядування в органах виконавчої влади та місцевого самоврядування і націлена, насамперед, на розвиток системи електронного документообігу, автоматизацію роботи ЦНАПів області, впровадження регіонального порталу адміністративних послуг Вінницької області, створення та розвиток платформи електронної демократії, створення та розвиток офіційних веб-сайтів та веб-порталів органів влади, впровадження автоматизованих систем підтримки прийняття управлінських рішень з метою підвищення ефективності роботи органів влади та розвиток електронних публічних послуг та сервісів.
Реалізація програми, зазначив Ігор Солоненко, відбуватиметься за кількома напрямами. Серед основних:
- впровадження органайзеру, що дасть нові інструменти для електронного спілкування, ведення календаря та списку справ службового характеру;
- впровадження документообігу, який дозволить розглядати вхідні та обробляти вихідні документи, здійснювати контроль за виконанням резолюцій;
- створення веб-порталу, що забезпечував би доступ до інформації людей з обмеженими функціональними можливостями, давав можливість оформлення електронних заявок та петицій.
Паралельно із цим вживатимуться заходи із підвищення політики інформаційної безпеки. Крім того, передбачається створення реєстраційної системи, метою якої, насамперед, є облік робочого часу та підвищення робочої дисципліни.
«Ми передбачили необхідне фінансування, є відповідний проект. Плануємо зробити ремонт на першому поверсі приміщення, створити «прозорий» простір для людей, де можна було б проводити прийом громадян. Також у проекті – встановлення периметрів та виготовлення працівникам адміністрації та Ради відповідних карток, які дозволили б контролювати облік робочого часу», - підкреслив у цьому контексті Валерій Коровій.
За інформацією директора Департаменту фінансів ОДА Миколи Копачевського, на фінансування зазначеної програми з обласного бюджету виділяється 2 млн. гривень.
Про це повідомили у Вінницькій ОДА
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: Будівництво виробничого ...
Наступна новина: На Вінничині системи ...