На цьому наголосив Степан Барна, голова ОДА, під час відеонаради з головами районних державних адміністрацій.
«Наша область - аграрна. А в період жнив через рух великотоннажних автомобілів, які перевозять урожай, відбувається значне руйнування доріг. Вони залишають після себе колійність і напливи на дорожньому покритті. Окрім того надміру навантажені транспортні засоби створюють загрозу безпеці руху для інших водіїв та пішоходів. За підрахунками спеціалістів щорічні збитки, які завдаються дорожньому господарству внаслідок руйнування доріг, спричинених рухом великовагових транспортних засобів, складає – більше 2 млрд. гривень. Важливо не тільки ремонтувати дороги, а й правильно використовувати їх», - акцентував увагу очільник краю.
Він зазначив, що з метою збереження дорожнього покриття в теплу пору року з 1 червня 2016 року в області вводиться обмеження на рух великотоннажних автомобілів загальною масою понад 24 тонни у спекотні дні літнього періоду (при температурі 28 і більше градусів за Цельсієм) з 10.00 до 22.00 год.
«Автомобільними дорогами, несуча спроможність яких значно менше встановленої норми – 40 тонн, їздять вантажівки повною масою у 60-70 тонн, що призводить до незворотних і катастрофічних руйнувань дорожнього покриття. Під впливом температури повітря більше 28 градусів дорожнє покриття нагрівається до критичних температурних показників, внаслідок чого конструкція дорожнього одягу під впливом динамічного навантаження різко втрачає несучу здатність. Рухаючись такою дорогою великоваговий транспорт лишає на ньому свій слід – глибокі колії, через які утворюються тріщини, а згодом і вибоїни», - зазначив начальник Служби автомобільних доріг у Тернопільській області Богдан Юлик.
Законодавством передбачено відповідальність за здійснення перевезень вантажів понад дозволених нормативів та нараховується плата за проїзд автомобільними дорогами, яка розраховується за відповідною формулою.
Нормативними документами передбачено здійснення перевезення вантажів із загальною масою (разом з масою транспортного засобу) – не більше 40 т. Зазначена норма не відрізняється від норм, передбачених Європейським законодавством. Для контейнеровозів – 44 т., для транспортних засобів, за встановленими Укравтодором та відповідними підрозділами МВС маршрутами, - до 46 т. Крім того, вагові параметри контролюються і по навантаженню на вісі: для навантаження на одиночну вісь – 11 т., на здвоєну – 16 т., на строєну – 22 т.
.
Про це повідомили у Тернопільській облдержадміністрації
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: В Чернівецькій області ...
Наступна новина: На Тернопіллі служба за ...
Топ-5 Лайфхаков: Как Открыть Сейф
Кому Насправді Потрібна Реклама На Білбордах По Всій Україні
Женские часы: как выбрать идеальную модель для делового стиля и летних образов
Понятие и признаки инфантильности: как распознать психологическую незрелость
Самі дієві мазі з трав