Луцьк: з 11 по 22 липня 2016 року в групу оперативного реагування «15-80» надійшло 629 телефонних звернень

Луцьк: з 11 по 22 липня 2016 року в групу оперативного реагування «15-80» надійшло 629 телефонних звернень

27.07.16 17:26 0 739
На оперативній нараді начальник відділу звернень громадян департаменту “Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку” Тетяна Книш поінформувала присутніх про звернення громадян, що надійшли в групу оперативного реагування «15-80» .

Доповідачка зазначила, що за звітний період на адресу міської ради надійшло 629 телефонних звернень (в середньому 45 за добу), 238 з них - інформаційно-консультативного характеру. Варто зазначити, що в порівнянні з аналогічним періодом минулого року кількість дзвінків значно зменшилась (813 - у 2015р.).

Найбільша кількість дзвінків за звітний період стосувалась відсутності електропостачання в житлових будинках та в квартирах, які були викликані як плановими відключеннями, так і аварійними, а саме 107 (18%).

103 дзвінка (17%) надійшло з питань роботи житлово-комунальної сфери нашого міста. На виконання в ЖКП-2 було передано 14 повідомлень; ЖКП-3 – 18; ЖКП-7 – 5; ЖЕК-8 ЖБК – 7; ЖКП-11 – 6; ТзОВ «М.Ж.К.» – 15.

29 звернень, які надійшли в групу «15-80», стосувались діяльності КП «Луцькводоканал». Працівниками підприємства було ліквідовано пориви на водопровідній мережі на вул. К.Савури, 33, Цукрова, 1, Федорова, 4-6, Електроапаратна кут Зв'язківців; проведено заміну аварійної ділянки водопроводу на вул. Стрілецька, 31-41; прочищено зовнішню каналізаційну мережу на вул. Захарова, 9. На контролі залишається виконання благоустрою після ремонту водопровідної мережі біля будинків на вул. Конякіна, 7, 9.

Стосовно налагодження зовнішнього освітлення вулиць та прибудинкових територій, надійшло 25 телефонних дзвінків. За даний період було відновлено освітлення вулиць: Бенделіані, 5; Коновальця, 3; 10; Кравчука, 46в. На контролі залишається налагодження мережі зовнішнього освітлення за такими адресами: Щусєва, 20а кут Захарова; Теремнівська, 41; Б.Хмельницького, 40а; Конякіна, 10а, 14а, 14б, 31; Ветеранів, 17; Станіславського, 11а, 50; Бенделіані, 1; Гнідавська, 63б; М.Вовчка, 6; Соборності, 20а; Болбочана, 28 та ремонт світлофорного об'єкта на просп. Соборності, 32.

16 повідомлень надійшло через зупинки ліфтів. На даний час всі ліфти в місті працюють.

На виконання в ЛСКАП «Луцькспецкомунтранс» за звітний період передано 12 звернень. Під час зливи, 18 липня, надходили повідомлення про затоплення дощовою водою на просп. Грушевського, 14; Відродження/ біля міської лікарні; Соборності (біля ТЦ «Гостинець); вул. 8-го Березня, 6; Конякіна/ біля риббази. На всі звернення було оперативно відредаговано.

10 дзвінків було передано на виконання ДКП «Луцьктепло», три з них стосувались зупинок бойлерних.

Стосовно вирішення проблеми безпритульних собак надійшло 5 дзвінків, які передані на виконання в КП «Ласка». Телефонували мешканці з вул. Островського, 6; просп. Соборності, 16; Соборності (зупинка біля Варшавського ринку; Перемоги (зупинка біля ЗОШ №5).

Тетяна Книш зазначала, що 16 звернень за даний період було передано на опрацювання в департамент муніципальної поліції. Вони стосувались благоустрою та прибирання територій, торгівлі в недозволених місцях, розміщення рекламних оголошень, проведення будівельних робіт, спалювання сміття.

Крім того, продовжують надходити дзвінки від мешканців міста з наріканнями на неприємний запах каналізаційних стоків у повітрі. З цього приводу отримали 11 повідомлень, які були передані у відділ екології.

Приємно відзначити, що значно зменшилась кількість звернень, які стосувались роботи маршрутних автобусів, а саме 6. Нарікали лучани на відсутність рейсів, особливо в ранкові та вечірні години, неналежну поведінку водіїв та порушення ними правил дорожнього руху, на маршрутах №№9; 9а; 10; 23; 28; 47.

Продовжують брати активну участь у життєдіяльності нашого міста громадяни шляхом ініціювання петицій. За звітний період надійшло 14 ініційованих петицій.

Перший заступник міського голови Тарас Яковлев акцентував на важливості співпраці КП “Луцькводоканал”, відділу екології міської ради з муніципальною поліцією щодо боротьби з порушниками правил вивезення нечистот з вигрібних ям.

Міський голова Микола Романюк доручив оперативніше відреагувати на звернення громадян щодо порушення графіка руху маршрутного автобуса №26, внаслідок чого жителі району Вишкова не можуть вранці вчасно добратися на роботу. Він також закликав керівників ПАТ “Укртелекому” та ЖКП спільно вирішити питання відсутності люків у районі ЛПЗ. Міський голова зазначив, що проблема викрадення люків у місті набрала особливої гостроти, тому варто провести окрему нараду, на якій вирішити, як попереджувати цю проблему.

Про це повідомили у Луцькій міській раді
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)

КОМЕНТАРІ