Що потрібно знати про ремонт автомобільних турбін

Що потрібно знати про ремонт автомобільних турбін

27.07.16 15:10 0 734

Все в нашому світі ламається, яким би міцним воно не здавалося. Особливо тендітним на ділі виявляється, як зазвичай, найміцніше. І чим складніший механізм, тим більше він схильний до поломок.

Гвинтики і шестерінки складаються в щось спільне, а якщо вийняти цеглинку з підставки то, як відомо, впаде все. Тому не треба лаяти виробників за те, що продали вам неякісну машину. Краще спрямувати сили на її починку, особливо якщо мова йде про ремонт турбін. До речі, в Києві відремонтувати турбіну ви можете в компанії "ТУРБОСТАР": turbostar.com.ua.

Ремонт автомобільних турбін

Звичайно, до турбін в нашій країні ставляться з недовірою. Мовляв, бензину вони споживають багато, та й взагалі конструкція дивна та іноземна. Але все ж є власники цієї деталі, і вони-то знають, що вона має властивість ламатися.

Що робити, якщо раптом турбіна почала барахлити?

Перш за все потрібно провести діагностику. Страшно лізти на звіра, не знаючи, в чому небезпека. Ні, справа полягає навіть не в складній конструкції. Як було сказано вище, багато деталей машини складаються з купи маленьких. І цілком можливо, що міняти не треба абсолютно все. Всього лише якийсь гвинтик, болтик або накладка злетіли, і вся проблема почалася з цього. В такому випадку достатньо всього лише замінити деталь, яка відвалилася. У такому випадку все обійдеться набагато дешевше. Тільки ось саму діагностику доведеться проводити часто. Тому що якщо ця маленька деталь відвалилася давно, то процес руйнування за правилом «снігової кулі» міг уже перетворитися з маленького і нешкідливого в катастрофічний за масштабом.

Сам ремонт деталі буває декількох видів:

  • Базовий. Ремонтні роботи, які проводяться не при капітальних руйнування, починаються з діагностики двигуна. Після цього турбіна виймається, її миють і оглядають. І тільки після настільки якісного огляду починається ремонт. Зазвичай це просто реставрація, яка полягає в заміні повністю зламаних деталей і відновленню тих, що ще можуть працювати. Коштує це не особливо дорого, принаймні, в повну вартість нової турбіни не вкладається;
  • Капітальний. Він проводиться якщо сталася велика поломка. В данному випадку проводиться більш ретельний огляд, елементи очищаються піскоструминним методом, а практично всі деталі, крім клапана і корпусу, замінюються.

Висновки

Запам'ятайте, що турбіна це складний пристрій. Самі ви його навряд чи зможете полагодити, бо навіть
визначення причини поломки - це досить складний процес. В такому випадку простіше відразу звернутися до фахівцям. Як вже говорилося вище, замінювати всі деталі він не буде. Але навіть якщо механізм підлягає заміні, не варто встановлювати стару турбіну - простіше буде купити нову або замінити всі деталі у своїй, рідній.

Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 127)
Попередня новина: Чернівці: В 33-й школі ...
Наступна новина: У Волинській області ...

КОМЕНТАРІ