Посадовець проаналізував переваги, які дає реорганізація послуг для споживачів,зокрема, зазначив:
«Концентрація послуг, дає можливість значно скоротити терміни їх надання.
Відсутня можливість перекладання відповідальності за вирішення тих чи інших питань з одного відомства на інше,завдяки чому скорочується термін прийняття рішень. Можливість електронної передачі інформації щодо прийняття звернень, заяв, скарг тощо між структурними підрозділами також прискорює їх розгляд.
Йде процес оптимізації кількості перевірок, покращення їх якості та ефективності».
Григорій Сидорук детально зупинився на результатах діяльності кожного із підрозділів Держпродспоживслужби, проблемних питаннях галузі та шляхах їх вирішення.
Повну презентацію наводимо нижче.
Про це повідомили у Вінницькій ОДА
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: Вибираємо садові качелі для ...
Наступна новина: Студент ТНЕУ Антон Рудник ...