В Чернівецькій області клієнтоорієнтованість — ключова вимога в роботі територіальних сервісних центрів МВС (+фото)

В Чернівецькій області клієнтоорієнтованість — ключова вимога в роботі територіальних сервісних центрів МВС (+фото)

16.08.16 17:03 0 687
В регіональному сервісному центрі МВС в Чернівецькій області проведено нараду-практикум з провідними спеціалістами, провідними спеціалістами-адміністраторами, операторами комп’ютерного набору, обслуговуючим персоналом з питань надання громадянам якісних сервісних послуг.

Як зазначив заступник директора Регіонального сервісного центру МВС в Чернівецькій області Сергій Сушинський, учасники наради є тією частиною особового складу підрозділів РСЦ, що безпосередньо контактують з громадянами, а тому сумлінне виконання службових обов’язків посадовцями — це передумова якісної роботи сервісної служби загалом. Увага до потреб клієнта, чемність, тактовність, беззастережне дотримання чинного законодавства в роботі — питання, що «не обговорюються», а виконуються.



За напрямки діяльності сервісних центрів перед присутніми виступили начальник відділу організації реєстраційно-екзаменаційної роботи та взаємодії із суб’єктами господарювання Дмитро Марцинюк,



керівники секторів: кадрового забезпечення та зв’язків з громадськістю — Надія Чубрей,



довідково-інформаційного забезпечення — Віталій Світайло,



провідний спеціаліст сектору моніторингу і контролю за діяльністю сервісних центрів Анатолій Дронь.



Значну частину наради було приурочено конкретним практичним ситуаціям, що виникають під час реєстрації, перереєстрації транспортних засобів, оформлення договорів купівлі-продажу, зокрема, у електронній формі, при видачі дублікатів номерних знаків, посвідчень водія, при проведенні експертизи транспортних засобів, в інших епізодах щоденної службової практики людей, відповідальних за прийняті рішення, а відтак і за формування позитивного іміджу сучасного сервісу. В цьому ж контексті йшлось про дотримання антикорупційного законодавства та правил етичної поведінки.

Фахівці РСЦ відповіли на численні питання присутніх, узгодили ситуації, які потребують координації дій між тими, хто безпосередньо надає послугу, і хто відповідає за роботу сервісної служби в цілому.







Передбачається, що подібні зустрічі з аналізом роботи на місцях, виявленням і вирішенням проблемних питань відбуватимуться і в майбутньому.

Прес-служба РСЦ МВС в Чернівецькій області
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)

КОМЕНТАРІ