Як зазначив заступник директора Регіонального сервісного центру МВС в Чернівецькій області Сергій Сушинський, учасники наради є тією частиною особового складу підрозділів РСЦ, що безпосередньо контактують з громадянами, а тому сумлінне виконання службових обов’язків посадовцями — це передумова якісної роботи сервісної служби загалом. Увага до потреб клієнта, чемність, тактовність, беззастережне дотримання чинного законодавства в роботі — питання, що «не обговорюються», а виконуються.

За напрямки діяльності сервісних центрів перед присутніми виступили начальник відділу організації реєстраційно-екзаменаційної роботи та взаємодії із суб’єктами господарювання Дмитро Марцинюк,

керівники секторів: кадрового забезпечення та зв’язків з громадськістю — Надія Чубрей,

довідково-інформаційного забезпечення — Віталій Світайло,

провідний спеціаліст сектору моніторингу і контролю за діяльністю сервісних центрів Анатолій Дронь.

Значну частину наради було приурочено конкретним практичним ситуаціям, що виникають під час реєстрації, перереєстрації транспортних засобів, оформлення договорів купівлі-продажу, зокрема, у електронній формі, при видачі дублікатів номерних знаків, посвідчень водія, при проведенні експертизи транспортних засобів, в інших епізодах щоденної службової практики людей, відповідальних за прийняті рішення, а відтак і за формування позитивного іміджу сучасного сервісу. В цьому ж контексті йшлось про дотримання антикорупційного законодавства та правил етичної поведінки.
Фахівці РСЦ відповіли на численні питання присутніх, узгодили ситуації, які потребують координації дій між тими, хто безпосередньо надає послугу, і хто відповідає за роботу сервісної служби в цілому.



Передбачається, що подібні зустрічі з аналізом роботи на місцях, виявленням і вирішенням проблемних питань відбуватимуться і в майбутньому.
Прес-служба РСЦ МВС в Чернівецькій області
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: В Луцьку капітальний ремонт ...
Наступна новина: Житомирщина: соціальну ...