Питання, що найчастіше виникали у платників податків та громадськості Вінниччини стосувались, зокрема, роботи органів державної фіскальної служби – 14 (38,9%), електронного адміністрування ПДВ – 8 (22,2%), звітності та реєстрації податкових накладних – 6 (16,7%), перевірок суб'єктів господарювання – 1 (2,8%), роботи Центрів обслуговування платників – 4 (11,0 %), корупційних дій – 2 (5,6 %).
Додамо, що всі питання, порушені у зверненнях, розглянуті вчасно, а платники та громадяни отримали вичерпні відповіді на них.
Отож, якщо ви володієте інформацією щодо неправомірних дій або бездіяльності працівників структурних підрозділів та територіальних органів ДФС, проблем, які виникають під час здійснення митного контролю та митного оформлення товарів і транспортних засобів, що переміщуються через митний кордон України, а також щодо упередження контрабанди, телефонуйте на сервіс „Пульс” (044) 284-00-07, який приймає інформацію від суб'єктів господарювання та громадян.
ГУ ДФС у Вінницькій області
Про це повідомили у Вінницькій ОДА
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: Про зміни в Законі України ...
Наступна новина: На Рівненщині завершилася ...
Преимущества изучения словацкого языка онлайн
Сучасна стоматологія та лікування зубів у місті Київ
Healthy Living Without Overpaying: Smart Choices for Wellness and Active Lifestyle
Служба «Здорова родина»: транспортування хворих Київ