Бюджетний регламент сприятиме упорядкуванню процесів (механізму) формування та використання фінансових ресурсів для забезпечення завдань і функцій, що здійснюються Луцькою міською радою, її виконавчими органами та підрозділами протягом бюджетного періоду, а також регламентації взаємовідносин між різними учасниками бюджетного процесу. Прийняття цього рішення має стати додатковим стимулом залучення громади до процесів розподілу бюджетних коштів на умовах прозорості та врахування інтересів зацікавлених сторін. Наявність документу, який чітко унормовує бюджетний процес в Луцькій міській раді, сприятиме захисту прав та інтересів представників територіальної громади.
Депутати також підтримали Програму покращення функціонування Центру обслуговування платників Луцької об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління державної фіскальної служби у Волинській області на 2016-2017 роки. Начальник Луцької об'єднаної державної податкової інспекції головного управління Державної фіскальної інспекції у Волинській області Світлана Сава звернулася із проханням виділити із місцевого бюджету кошти для оптимізації роботи Центру обслуговування платників податків на встановлення системи електронної черги. Окрім цього, вона наголосила на потребі в оргтехніці. На запитання депутата Бориса Смаля щодо можливостей передачі комп'ютерної техніки, яка була у використанні податкової інспекції у дошкільні навчальні заклади, доповідачка відповіла, що в разі придбання нових комп'ютерів для якісного обслуговування платників податків, буде розглянуто механізм передачі наявної техніки у ДНЗ міста Луцька.
Про це повідомили у Луцькій міській раді
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: Житомирщина: в області ...
Наступна новина: В Житомирській області ...
Театральная афиша Москвы: лучшие спектакли
Понятие и признаки инфантильности: как распознать психологическую незрелость
Самі дієві мазі з трав
Як найкраще привітати: ідеї та поради