«Чернігівгаз» впроваджує нові стандарти обслуговування клієнтів

«Чернігівгаз» впроваджує нові стандарти обслуговування клієнтів

17.09.16 20:34 0 682
Вчора на базі Чернігівського центру обслуговування клієнтів керівництво ПАТ «Чернігівгаз» провело обласний семінар-навчання, в якому взяли участь близько 70-ти фахівців клієнтського сервісу. Головною темою зустрічі стало втілення нових стандартів якості обслуговування споживачів газу.

Зокрема, мова йшла про етику спілкування з клієнтами, дотримання стандартів дрес-коду і зовнішнього вигляду фахівців, облаштування робочого місця, а також правил поведінки при виникненні складних ситуацій. За словами голови правління ПАТ «Чернігівгаз» Алли Ярової - це допоможе вийти на новий якісний рівень взаємодії з клієнтами і зменшити кількість скарг на роботу компанії.

« ринок послуг диктує нам свої умови - окрім обслуговування в світлих та зручних приміщеннях і надання фахових консультацій, перед нами стоїть завдання зустріти і провести клієнта так, щоб людина вийшла з центру повністю задоволеною і щоб у неї не виникало бажання бігти шукати правди по високих кабінетах», - наголосила голова правління ПАТ «Чернігівгаз» Алла Ярова.

Передумовою запровадження новацій в обслуговуванні відвідувачів газової компанії стало створення нового структурного підрозділу «Чернігівгазу» - управління клієнтського сервісу. Насамперед до його функцій входить забезпечення надання всього спектру послуг побутовим споживачам. Для зручності споживачів компанія облаштовує сучасні Центри обслуговування клієнтів.

Завітавши в Центр обслуговування, споживач в одному приміщенні має можливість не лише швидко та якісно отримати консультацію з питань газопостачання, а й здійснити необхідні операції – від оплати послуг до отримання технічних умов на приєднання до мереж. Застосування електронної черги дозволяє грамотно розподіляти клієнтські потоки і не допускає виникнення натовпу.

«Створення нового управління дало змогу в одному центрі об`єднати фахівців різних спрямувань - капітального будівництва, розрахунків, консультантів щодо пільг та субсидій, заміни та ремонту приладів тощо. Відтепер людині не потрібно йти в іншу службу де їй нададуть необхідну послугу – все робиться в одному приміщенні. В майбутньому в цих же центрах будуть обслуговуватися і юридичні особи», - повідомила голова правління «Чернігівгазу» Алла Ярова.

Нагадаємо, сучасні центри обслуговування клієнтів вже працюють у Чернігові та Прилуках. Найближчим часом в планах компанії облаштувати подібні приміщення в Ніжині та Корюківці і далі розширювати мережу центрів по всій області.

Довідка:

Основною сферою діяльності ПАТ «Чернігівгаз» є розподіл природного газу. Щорічний обсяг транспортування становить близько 600 млн. куб. м. природного газу. Система газопостачання Чернігівщини складається з 10,8 тисяч км газопроводів.

Нашими споживачами є 349,5 тисяч сімей, більше 3 тисяч підприємств та установ Чернігівської області. Найкрупнішими клієнтами ПАТ «Чернігівгаз» є Чернігівська ТЕЦ, Облтеплокомуненерго, САН ІнБев Україна, Чернігівський молокозавод, Корюківська фабрика технічних паперів.

Компанія є одним з найкрупніших платників податків регіону. Щорічно до бюджетів усіх рівнів сплачується понад 98 мільйонів гривень податків і зборів.

За інформацією ПАТ "Чернігівгаз"
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)

КОМЕНТАРІ