Під час зустрічі з журналістами, представниками готельного та ресторанного бізнесу говорили на тему: «Вивчення туристичного ринку Чернігова. Шлях до написання стратегії та промоції міста».
Як зазначила заступник міського голови Ольга Хоніч розвиток туризму давно обговорюється і на даний час є потреба в створенні Стратегії розвитку туристичного регіону. На прес-конференції була презентована анкета, яку розробили представники ЧНТУ разом з Анною Романовою. Ця анкета дозволить більш конкретно дізнатися, хто приїжджає до Чернігова, з якою метою і що їм подобається у нашому місті. «Це необхідно для правильного написання стратегії», - зазначила Анна Романова.
Анкетування серед туристів розпочнеться на початку наступного тижня і триватиме протягом місяця. Розповсюджуватись анкети будуть в чернігівських готелях, а також під час проведення загальноміських заходів до Дня міста.
Цікавим буде те, що всі учасники, які заповнять анкету, візьмуть участь у розіграші романтичного уїк-енду в м. Чернігові для двох осіб.
За словами Ольги Хоніч, коли будуть зібрані дані, вони будуть опрацьовані, після аналізу презентуватимуться громадськості. І вже потім розроблятиметься стратегія, на основі якої буде написано Програму розвитку туризму в місті Чернігові, що буде затверджуватись на сесії міської ради.
Прес-служба Чернігівської міської ради
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: На Тернопільщині громада ...
Наступна новина: Лікарню на Тернопільщині ...