В Україні змінено умови реєстрації статутів територіальних громад

В Україні змінено умови реєстрації статутів територіальних громад

22.09.16 19:51 0 1832
Постановою Кабінету Міністрів України від 23.08.2016 № 553 «Про внесення змін та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України» (набрання чинності 06.09.2016) внесено зміни до Положення про державну реєстрацію статутів територіальних громад, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.07.1998 № 1150.

Згідно внесених змін реєстрація статутів територіальних громад сіл, селищ, міст (крім м. Києва) здійснюється відповідними головними територіальними управліннями юстиції, статуту територіальної громади м. Києва — Мін'юстом за заявою встановленого зразка.

Для реєстрації статуту територіальної громади крім заяви подаються:

а) статут територіальної громади села, селища, міста у двох примірниках;

б) рішення представницького органу місцевого самоврядування про затвердження статуту;

в) протокол пленарного засідання представницького органу місцевого самоврядування, на якому прийнято рішення про реєстрацію статуту.

При цьому територіальні громади звільнені від плати за ці адміністративні послуги.

Таким чином, Урядом зроблено черговий крок у напрямку підвищення якості надання адміністративних послуг споживачам.

Реєстрація статутів територіальних громад сіл, селищ, міст Вінницької області здійснюється відділом державної реєстрації друкованих засобів масової інформації та громадських формувань Управління державної реєстрації Головного територіального управління юстиції у Вінницькій області, що знаходиться за адресою: м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 7 тел. (0432) 66-17-81.

Звертаємо увагу, що прийняття та видача документів здійснюється через центри надання адміністративних послуг Вінницької області.

За інформацією Головного територіального управління юстиції у Вінницькій області

Про це повідомили у Вінницькій ОДА
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)

КОМЕНТАРІ