У чому особливість і переваги парфумерії мас-маркет?

У чому особливість і переваги парфумерії мас-маркет?

08.10.16 00:49 0 1656

У більшості людей склалося досить упереджене ставлення до парфумерії класу мас-маркет. Багато її вважають дешевою підробкою брендових ароматів, неякісною та нестійкою. Що таке парфумерія мас-маркет, в чому її особливості і переваги ми розберемося далі і розповість нам про неї співробітник інтернет-магазину http://prostoopt.com.ua/, в якому можна придбати косметику оптом.

Не секрет, що в кінцеву вартість будь-якої продукції закладаються витрати на маркетинг. Під маркетингом ми повинні розуміти не тільки рекламні матеріали (ТВ-ролики, рекламу в пресі, залучення зірок і т. п.), але і якість самої упаковки товару і точки дистрибуції.

У парфумерії класу люкс маркетингова складова займає близько 20-25 %. Такі аромати фасуються у флакони з високоякісного скла, за формою наближені до творів мистецтва. Для упаковки використовується хороший картон і дороге тиснення. Все це, звичайно, впливає на кінцеву вартість аромату. Але говорити, що купуючи аромат люкс-сегмента, ми, за великим рахунком, платимо тільки за бренд - не зовсім правильно. Продукція відрізняється не тільки зовнішнім виглядом, але й технологіями виробництва. Однак недосвідчений покупець навряд чи помітить істотну різницю. Безумовно, серйозний вплив на сприйняття споживача має "аура" бренду.

Чим же відрізняються аромати мас-маркету від парфумерії класу люкс?

  • Вартість. Парфуми мас-маркет дуже різноманітні. Є відверто неякісна продукція. Дешевий аромат, неякісне скло флакона і дуже дешева упаковка. Така продукція коштує в районі 3 у.о. на полиці. Продавати її не вигідно. Якісна мас-маркет парфумерія кошує до 15 у.о. Крім того, є ніша, яка все ще відноситься до масу, але вища за якістю, хоча з певних причин не дотягує до люкса - це мідл-сегмет. Така парфумерія коштує від 15 до 40 у.о. Низька ціна продукту, в порівнянні з селективною парфумерією, обумовлюється, в першу чергу, тим, що її виробник не виставляє жодних вимог дистриб'юторам. Немає необхідності витрачати гроші на імідж марки, дорогу рекламу в глянці і точки дистрибуції;
  • Дистрибуція. Мас-маркет аромати продаються в косметичних відділах супермаркетів і спеціалізованих парфюмерно-косметичних магазинах середнього рівня (КОСМО, Watsons та інших). Обсяг продукції зазвичай становить 100 мл. У жіночій парфумерії іноді можна зустріти флакон об'ємом в 50 мл, але нечасто. Також для цієї категорії виробникам фінансово не вигідно робити пробники. Тому покупець може понюхати аромат тільки в точці продажу тестерної версії;
  • Зовнішній вигляд продукції. Якість скла флакона і картону для упаковки нижчі, ніж у селективних ароматів. Однак це не означає, що зовнішній вигляд продукції абсолютно непридатний. Якщо для люксових ароматів виробник готовий витратити додаткові витрати на дороге тиснення, гравірування і додаткові аксесуари, то для мас-маркет продукції виробник цього робити не буде, так як це збільшує кінцеву вартість товару в рази. Проте, виробники масових ароматів намагаються зробити сучасний дизайн упаковки і використовувати не дорогі, але якісні матеріали;
  • Виробничі особливості. Кожен аромат, без різниці - мас-маркет це або люкс, складається з одних і тих же компонентів: дистильованої води, спирту і парфумерної композиції. Ще одна істотна відмінність в технологічному виробництві ароматів - це купажування (процес змішування компонентів і їх відстоювання). Для економії часу і грошей в мас-маркет парфумерії він займає 5-10 днів. Для порівняння - селективні аромати можуть відстоюватися аж до 5 тижнів. Найтонші межі запаху, відтінки і нюанси аромату будуть краще «звучати», якщо аромат буде відстоюватися довше. Якщо аромат не відстоявся належний час і спирт мало перейнявся всій аромокомпозиціі, то він буде відчуватися при відкритті флакону.
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 46)

КОМЕНТАРІ