На Житомирщині працює 29 ЦНАПів

На Житомирщині працює 29 ЦНАПів

21.10.16 18:23 0 1059
У Житомирській області станом на 1 жовтня діє 29 центрів надання адміністративних послуг, у т.ч. у 5-ти містах обласного значення та 23 районах. Також Центр надання адміністративних послуг у 2016 році відкрито в Тетерівській об'єднаній територіальній громаді.

За 9 місяців 2016 року працівниками ЦНАПів жителям Житомирщини надано понад 156 тис. послуг. Серед яких найбільш популярні – послуги з державної реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання фізичних осіб, реєстрації нерухомості та бізнесу, видачі паспортів та дозвільних документів.

Варто наголосити, що у зв'язку з процесом децентралізації адміністративні послуги стали більш доступними та ближчими населенню. Адже час прийому суб'єктів звернень є загальним для всіх ЦНАПів: у містах центри працюють не менш як шість днів на тиждень, у районах – п'ять днів на тиждень та сім годин на день. При цьому прийом суб'єктів звернень у центрах здійснюється без перерви на обід та не менш як один день на тиждень до 20-ї години.

Для зручності відвідувачів ЦНАПи облаштовані інформаційними стендами із зразками відповідних документів. Також працівники за потреби надають необхідні консультаційні послуги щодо їх заповнення.

Довідково: Відповідно до статті 12 Закону України «Про адміністративні послуги» центр надання адміністративних послуг - це постійно діючий робочий орган або структурний підрозділ місцевої державної адміністрації або органу місцевого самоврядування, в якому надаються адміністративні послуги через адміністратора шляхом його взаємодії з суб'єктами надання адміністративних послуг.

Про це повідомили у Житомирській ОДА
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)
Наступна новина: Житомирщина: тривають ...

КОМЕНТАРІ