За 9 місяців 2016 року працівниками ЦНАПів жителям Житомирщини надано понад 156 тис. послуг. Серед яких найбільш популярні – послуги з державної реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання фізичних осіб, реєстрації нерухомості та бізнесу, видачі паспортів та дозвільних документів.
Варто наголосити, що у зв'язку з процесом децентралізації адміністративні послуги стали більш доступними та ближчими населенню. Адже час прийому суб'єктів звернень є загальним для всіх ЦНАПів: у містах центри працюють не менш як шість днів на тиждень, у районах – п'ять днів на тиждень та сім годин на день. При цьому прийом суб'єктів звернень у центрах здійснюється без перерви на обід та не менш як один день на тиждень до 20-ї години.
Для зручності відвідувачів ЦНАПи облаштовані інформаційними стендами із зразками відповідних документів. Також працівники за потреби надають необхідні консультаційні послуги щодо їх заповнення.
Довідково: Відповідно до статті 12 Закону України «Про адміністративні послуги» центр надання адміністративних послуг - це постійно діючий робочий орган або структурний підрозділ місцевої державної адміністрації або органу місцевого самоврядування, в якому надаються адміністративні послуги через адміністратора шляхом його взаємодії з суб'єктами надання адміністративних послуг.
Про це повідомили у Житомирській ОДА
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: У Тернополі реконструюють ...
Наступна новина: Житомирщина: тривають ...