Чернівці: У виконавчих органах міської ради розпочато впровадження нової версії електронної системи документообігу

Чернівці: У виконавчих органах міської ради розпочато впровадження нової версії електронної системи документообігу

26.10.16 10:20 0 709
З 24 жовтня 2016 року у виконавчих органах міської ради розпочато впровадження нової версії електронної системи документообігу Megapolis.DocNet що використовує хмарні технології з можливістю роботи в ОС Windows, Android, IOS.

Одним з важливих процесів у функціонуванні будь-якої установи є прийняття управлінських рішень та контроль їх виконання. При цьому дані для прийняття рішень, необхідна інформація і самі рішення подаються у вигляді документів. Обсяг технічної роботи з документами часто настільки великий, що може приховувати, а іноді і заміщати головний зміст діяльності. Тому автоматизація роботи з документами, які циркулюють в установі, має важливе значення для підвищення ефективності його діяльності.

Основними цілями впровадження автоматизованої системи документообігу та контролю виконавської дисципліни Megapolis.DocNet є підвищення прозорості, керованості та ефективності роботи виконавчих органів за рахунок:

* уніфікації та стандартизації правил роботи з документами – як у паперовому вигляді, так і за допомогою автоматизованих засобів;

* значного підвищення швидкості обробки паперових документів і подальшого зменшення частки паперового документообігу завдяки застосуванню технологій штрих-кодування, сканування, розпізнавання і механізмів електронного цифрового підпису;

* впровадження регламентів автоматизованої роботи з документами;

* поступового переходу до повністю безпаперового документообігу.

https://drive.google.com/file/d/0B1lfAXitIyt5bHRoNWRmNEduN00/view?usp=sharing

https://drive.google.com/drive/folders/0B1lfAXitIyt5ZGlqZExCcG9OYkU?usp=sharing

Про це повідомили у Чернівецькій міській раді
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)
Попередня новина: Вінничина: на Гайсинщині ...
Наступна новина: Степан Барна: До кінця ...

КОМЕНТАРІ