У Центрі надання адміністративних послуг протягом 2016 року проведено ремонтні роботи, завдяки чому площа збільшилась у два рази.
Приміщення ЦНАПу облаштовано пандусом для осіб з обмеженими фізичними можливостями, на території прилеглої до ЦНАПу створено місця для паркування автомобілів.
Адміністративні послуги через Центр надають шість служб та органів територіальної влади і п'ять структурних підрозділи райдержадміністрації. В Центрі надається 75 послуг.
«Центри надання адміністративних послуг – це серце влади. Основну увагу влада має приділяти якраз прозорості та якості у наданні послуг, оскільки саме для цього вона і створена»,- зазначив у своєму коментарі Валерій Коровій.
Для довідки:
Центр надання адміністративних послуг м. Гайсин працює за принципом «єдиного офісу», де фактично об'єднано всіх представників суб'єктів надання адміністративних послуг в одному приміщенні.
Станом на 01.10.2016 року надано 10553 адміністративних послуги, що в середньому складає 1542 послуги в місяць.
В приміщені встановлено п'ять інформаційних стендів, підключено інтернет, постійно оновлюється сторінка на веб-сайті райдержадміністрації на якій розміщено інформація про порядок надання відповідних адміністративних послуг, режим роботи адміністративних послуг.
З березня 2016 року у приміщенні Центру діє відділ з питань Державної реєстрації районної державної адміністрації з граничною чисельністю 5 одиниць. На працює 2 державних реєстратори з питань державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, 1 державний реєстратор юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, та старший інспектор відділу. Поряд з цим у приміщенні також надає послуги орган реєстрації виконавчого комітету Гайсинської міської ради.
Для покращення матеріально-технічного забезпечення діяльності центру надання адміністративних затверджено рішенням 3 сесії 7 скликання Гайсинської районної ради від 24 грудня 2015 року «Програму заходів для забезпечення діяльності Центру надання адміністративних послуг Гайсинської районної державної адміністрації на 2016 рік». Згідно Програми у поточному році було виконано ремонтні роботи у частині приміщення на суму 420,00 тис. грн. та облаштувано систему охоронної сигналізації на суму10,5 тис. грн
У приміщенні Центру встановлено термінал, що дає можливість користуватися послугами різних державних структур. Зокрема, отримувати відомості з Державного земельного кадастру, сплачувати адміністративні збори за проведення Державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, відповідних змін даних про фізичних та юридичних осіб та ін., що в кінцевому результаті суттєво заощаджує час громадян, який вони раніше витрачали на пошук банківської установи для здійснення платежу та покращує якість надання послуг у районі.
Про це повідомили у Вінницькій ОДА
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: Рівненщина: "Козацькі ...
Наступна новина: В Луцьку тимчасово не ...