Робота та перспективи розвитку міського комунального телебачення в Чернігові

Робота та перспективи розвитку міського комунального телебачення в Чернігові

01.11.16 17:02 0 556
31 жовтня, в Чернігівській міській раді відбулась розширена нарада з міським головою, його заступниками та керівниками структурних підрозділів міської ради. На нараді генеральний директор ТРА „Новий Чернігів” Ольга Капустян доповіла про роботу та перспективи розвитку КП „Телерадіоагентство „Новий Чернігів”.

За її словами, за 25 років існування телеканал впевнено працював не тільки на місцевому, а й на українському та міжнародному телерадіоринках. Спеціалісти каналу проходили стажування в багатьох країнах світу — від Америки до Європи, були учасниками фахових міжнародних і національних конференцій у телевізійній галузі, мас-медіа.

В портфоліо підприємства — видання газети, радіостанція, час на Національному радіоканалі УР-1, рекламна діяльність. Але найбільший рейтинг за ці роки завоював телеканал „Новий Чернігів”. Його продукт — телепроекти — неоднаразово займали перші місця на всеукраїнських та міжнародних телевізійних фестивалях і конкурсах, а підприємство має відзнаки державних, професійних, релігійних установ та організацій.

телеканал „Новий Чернігів” мовить на аналогових частотах по обласній телемережі з обсягом мовлення 7 годин на добу (ранковий, денний та вечірній блоки) на 85 % території області. До тих, хто приймає ефірний сигнал, додається 100 тисяч абонентів кабельних операторів по всій області.

Ефір телеканалу „Новий Чернігів” заповнює власний продукт, що відповідає ефірному слогану „Своє цікавіше” і є жанрово різноманітним: інтерв'ю, ток-шоу, репортажі, огляди, авторські програми інформаційного, пізнавального, просвітницького, музично-розважального, соціального напрямку — майже всі телевізійні жанри, відповідно до ліцензії.

Найбільш рейтинговим продуктом залишаються регіональні новини „ФАКТ”.

Серед перспектив розвитку генеральний директор телерадіоагентсва назвала підвищення кваліфікації нових спеціалістів, запуск нових проектів, ліцензування на цифрове мовлення, освоєння 24 годин на добу з оновленою сіткою мовлення, а також активний розвиток онлайн- ресурсу і альтернативних традиційному медіа інформаційних платформ.

Телеканал висвітлює майже всю палітру життя Чернігова, є партнером всіх міських програм з відповідним інформуванням, роз'ясненням, підтримкою, медійним супроводженням. Популярні проекти такі, як „Невідомий Чернігів”, „Вулиці нашого міста”, „Без цензури”, „МедіаКратія”, „На часі”, „Ботанічний сад”, „Культур-ревю”, Меломан” продовжують радувати свого глядача.

В найближчій перспективі – проект „Економіка в фактах” зробити регулярним, із залученням існуючих і нових підприємств малого і середнього бізнесу.

Комерційна діяльність підприємства, за словами генерального директора ТРА, є основним джерелом доходів, окрім дотації засновника.

Ольга Капустян також зазначила, що в епоху поступового спаду в споживанні традиційних медіа — телебачення, радіо, преси — водночас відбувається справжній вибух нових медіа. Доля споживачів новин онлайн за рік зросла на 8% (з 47 до 55%), а соціальні мережі для перегляду новин використовують 52%. За підрахунками фахівців - за 10 років користувачами Інтернету буде 100% населення України.

Постійно оновлюється веб-сайт каналу «Новий Чернігів» у відповідності до сучасних вимог і технічних можливостей, також відкритий свій канал на найпопулярнішому відеохостингу в Україні YouTube. Крім того, канал активно веде свої сторінки у всіх соціальних мережах: Фейсбуці, ВКонтакте, "Одноклассниках", Твіттер. Кількість користувачів, які переглядають інформацію каналу на цих ресурсах, поступово збільшується.

Завершуючи доповідь, Ольга Капустян підкреслила, що недооцінювати переваги онлайн-ресурсу та його розвиток не можна. На часі не тільки позиціювання бренду телеканалу, поширення його контенту, а й підвищення активності аудиторії за рахунок просування контенту через всі інформаційні платформи у комплексі.

Прес-служба Чернігівської міської ради
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)
Наступна новина: За останній тиждень у ...

КОМЕНТАРІ