Чернівці зацікавили організаторів Міжнародної конференції зовнішньої реклами «Оutdoor3»

Чернівці зацікавили організаторів Міжнародної конференції зовнішньої реклами «Оutdoor3»

04.11.16 08:25 0 523
Міжнародна конференція «Оutdoor3» 27 жовтня вдруге відбулася у Черкасах. Це перша в Україні ініціатива місцевої влади, покликана налагодити тристоронню співпрацю у галузі зовнішньої реклами, а саме: Бізнесу-Громади-Влади.

Співорганізатори та партнери конференції: Асоціація зовнішньої реклами України, Out Of Home Forum , NGO «CEUREN», Спілка дизайнерів України Національна спілка архітекторів України та Києво-Могилянська бізнес-школа. Наразі ведуться перемовини про проведення третьої міжнародної конференції «Оutdoor3» у Чернівцях, де, на думку організаторів конференції, є цікавість до прискорення процесів соціальної трансформації та розвитку зовнішньої реклами.

У другій міжнародній конференції «Оutdoor3» взяли участь провідні архітектори та дизайнери, учасники ради Національної спілки архітекторів України, спілки дизайнерів України, міжнародні експерти, представники Києво-Могилянської Бізнес Школи, представники бізнес-асоціацій, операторів ринку та муніципалітетів різних міст України. Чернівці на цьому форумі представляли фахівець ДМБКіЗВ Маріанна Косташ та керівник міського комунального підприємства «Реклама» Тарас Унгурян.

Учасники конференції обговорили сучасні тенденції рекламного ринку та кроки, на які треба йти, аби поліпшити візуальний вигляд міста. На їх думку, реформування зовнішньої реклами повинне відбуватися не відокремлено – це складова частина міського простору. Йшлося також про наявний досвід муніципалітетів у регулюванні ринку зовнішньої реклами.

Зокрема, Черкаси одні із перших міст України впровадили Схему розміщення зовнішньої реклами з урахуванням показників її медіаефективності, спільно з операторами рекламного ринку розробили Збірник типових рекламних конструкцій.

Голова Асоціації операторів зовнішньої реклами України Оксана Поліщук звернула увагу, що тільки в зрозумілій довгостроковій стратегічній перспективі бізнес може вкладати гроші в дорогі сучасні носії.

Голова Індустріального комітету зовнішньої реклами України Лариса Булатова презентувала результати опису та впровадження галузевих стандартів комітету, а також продемонструвала глосарій, який визначає основні терміни та опис ключових процесів в зовнішній рекламі. Вона вважає, що будь-які зміни правил та порядків в державі чи в кожному окремому місті не повинні бути різкими і не прогнозованими, оскільки непрогнозованість руйнує ринок і, відповідно, обмежує ресурси, які бізнес готовий вкладати в міста.

Досвідом інтеграції зовнішньої реклами в міський простір поділився знаний австрійський архітектор Франц Сам, який підкреслив важливість коректного вибору місць розміщення рекламних конструкцій. Експерт навів приклади, коли не тільки рекламний сюжет, а й місце розміщення рекламоносія несе певну інформацію, чим покращує сприйняття повідомлення.

Начальник відділу зовнішньої реклами Львівської міської ради Олена Хестанова розповіла, що у Львові впроваджено карту рекламно-містобудівного зонування, яке передбачає чотири зони. Це центральна (зона ЮНЕСКО), історичного ареалу, транспортних вузлів і магістралей та зона сучасної забудови. При розробці такого класифікатора бралися до уваги архітектурні, функціонально-планувальні та культурні чинники міського середовища. Таке зонування накладає певні обмеження щодо розміщення тих чи інших рекламних конструкцій.

Результатом роботи конференції стали спільні пропозиції про внесення змін до Закону України «Про рекламу», Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Типових правил розміщення зовнішньої реклами» та місцевих порядків, а також розуміння того, що для реалізації реформи у галузі зовнішньої реклами необхідно створити відкритий і публічний простір діалогу. Простір, в якому громадськість, експерти, бізнес і муніципалітети будуть обговорювати шляхи реалізації спільних рішень. Пропозиції учасників «Оutdoor3» спрямовано для розгляду до Верховної Ради та Кабінету Міністрів України.

Про це повідомили у Чернівецькій міській раді
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)
Попередня новина: Павло Розенко: ...
Наступна новина: Житомирське професійне ...

КОМЕНТАРІ