Принципи SEO (пошукового просування сайтів)

Принципи SEO (пошукового просування сайтів)

08.11.16 22:52 0 937

SEO - це основні правила, що випливають із загальної логіки еволюціонування чинників пошукового просування, що враховуються пошуковими системами при ранжуванні. Це правила, дотримання яких призводить до того, що сайт займає високі позиції у видачі.

При розгляді просування сайтів на перший погляд незрозуміло, чи є в ньому місце теоретизуванню. Насправді, навіть в такій виключно практичній речі, як просування є місце теорії. Так навіщо ж слід виводити принципи просування, якщо існують готові алгоритми, які надійно і якісно працюють?

"З алгоритмів просування, при розгляді їх з певної дистанції, виводяться деякі загальні фактори просування сайтів. На ще більш високому рівні узагальнення виводяться принципи просування сайтів, їх виводять для того, щоб в разі зміни якихось факторів, що враховуються пошуковими системами, не втрачати орієнтир, до якого потрібно прагнути, оптимізуючи сайт. Тобто, знаючи, за якими принципами слід діяти, навіть при зміні факторів і алгоритмів, оптимізатор не заплутається і не втратить позиції у видачі надовго", - говорить Павло Шульга - засновник "Академії SEO": http://seo-akademiya.com/.

Види SEO

Як в реальному світі людина може робити добрі та погані вчинки, так і в світі SEO можна просувати свій сайт 2-ма методами: білими та чорними. Принципи чорного і білого SEO суттєво відрізняються, але одні і другі виводять веб-сайт на високі позиції у пошуковій видачі, але лише при дотриманні білих методів  сайт буде в ТОПі довгий час, а в разі використання чорних - при закінченні «підтримки» - він вилетить з ТОПа.

Принципи просування сайтів для білого SEO

Основними принципами білого просування є:

  • Логіка дії пошукових систем цілком розумна;
  • Збільшення частки оригінального контенту на сайті;
  • Використання дозволених прийомів оптимізації.

З цього випливає, що нарощування різних факторів, що позитивно впливають на позиції сайту в пошуковій видачі, відбувається наступним чином. Після того як сайт створений і він почав працювати, на нього починають викладатися різні статті, присвячені предметам або теми, хто мають відношення до змісту сайту. Наприклад, для сайту з комп'ютерної тематики можуть бути написані і викладені статті про якісь компоненти, комп'ютерне залізо.

Також до викладених статей додаються деякі правила оформлення: заповнені теги, правильно оформлена структура тексту, підзаголовки, буліти і так далі. Оскільки посилання також важливі для просування, то в рамках уявлення про білу оптимізацію, посилання на ресурс можна і потрібно розміщувати на публічних сторінках в соціальних мережах: кожен перепост запису буде додавати кількість посилань для сайту. Маючи розкручені спільноти у всіх соціальних мережах, можна створити достатню кількість посилань для сайту.

Принципи просування сайтів для чорного SEO

Основними вихідними положеннями чорного SEO можна назвати:

  • Зробити все швидко і без особливих інтелектуальних проблем;
  • Пошуковики вдосконалюють алгоритми, щоб вбити SEO і перемкнути всіх на контекстну рекламу від самих пошуковиків;
  • Використання всіх можливих методів оптимізації, в тому числі і заборонених.

Чорна оптимізація проводиться в основному закупівлею посилань, збільшенням їх частки, а оскільки сайти, з яких йдуть куплені посилання, постійно закриваються і банятся, то посилання треба закуповувати регулярно. Багато в чому чорна оптимізація - це явище довгострокове, на неї треба «підсаджуватися», оскільки вона в принципі не розрахована на те, щоб в якийсь момент сайт міг обходитися без неї. Чорні оптимізатори мають традицію переконувати, що використання чесних методів оптимізації, це, звичайно, добре, але в вашому випадку це неможливо.

На багатьох сайтах можна зустріти слова про те, що якщо по Вашій темі вже мільйон сайтів написано і створено, то Ви не можете написати нічого нового і краще вже тоді відразу звернутися до закупних посилань. Треба визнати, що це не є повною правдою. Якщо в інтернеті вже написано безліч статей про щось, то з цього не випливає, що вони хороші і вже тим більше не випливає, що не треба писати хороші статті на ці ж теми.

Візьмемо для прикладу Вікіпедію, на багато тем є мільйони статей, але Вікіпедія стоїть на перших місцях завдяки тому, що вона енциклопедична і не рекламна. Також чорним оптимізаторів постійно потрібно стежити за оновленнями пошукових фільтрів.

Відмінності між білим і чорним SEO

Основні відмінності в принципах, якими керуються білі і чорні оптимізатори полягає в тому, що чорні оптимізатори намагаються переконати клієнтів у тому, що пошукові компанії - це такі собі вороги людства, які хочуть вбити оптимізацію, перевести всіх на рекламу і не давати чесним людям просувати сайти самостійно. Біла оптимізація будується на тому принципі, що всі вимоги пошукових систем виправдані, і посилення пошукових фільтрів націлене на поліпшення кінцевого результату: пошукової видачі.

Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 127)

КОМЕНТАРІ