Вінничани по досягненню 14-річного віку мають можливість отримати ID-карту (+фото)

Вінничани по досягненню 14-річного віку мають можливість отримати ID-карту (+фото)

18.11.16 12:35 0 606
Про це, під час прес-конференції в Департаменті інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю облдержадміністрації повідомив начальник управління Державної міграційної служби України у Вінницькій області Борис Наливайко.

В ході прес-конференції посадовець окремо зупинився на перевагах запроваджених паспортів у вигляді ID-карти, змін у законодавстві та вартості послуг щодо одержання подібних паспортів.

«Відповідно до постанови КМУ N 302 від 25 березня 2015 року паспорт громадянина України у формі (ID-карти) з електронним безконтактним носієм видається з січня 2016 року особам, які досягли 16-річного віку та оформлюють паспорт вперше. У липні 2016 року ВР України внесені зміни до законодавства, які створюють умови для початку другого етапу реформи - подальшого впровадження паспорта нового зразка, в тому числі постановою КМУ №745 від 26.10.2016 року», - повідомив Борис Наливайко.

З 1 жовтня Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо документів, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус, спрямованих на лібералізацію Європейським Союзом візового режиму для України» набув чинності, що дозволяє продовжити запровадження паспорта громадянина України у формі картки з деякими змінами. «Це принципово нова для України система ідентифікації на основі Єдиного державного демографічного реєстру, за якою видаються нові документи і є однією з вимог Плану дій з лібералізації візового режиму ЄС для України. У відповідності до внесених змін, 3 листопада органами та підрозділами ДМС України вже розпочато оформлення та видачу паспорта громадянина України у вигляді ID-карти.

Відповідно до змін у законодавстві паспорт-картку вже будуть отримувати громадяни, які досягли 14-ти річного віку, а також зможуть отримати всі громадяни замість вклеювання фотокарток до паспорта при досягненні 25-ти та 45-ти річного віку, у випадках зміни прізвища, також замість втрачених або зіпсованих документів. Особи, які оформлюватимуть паспорт у віці до 18 років, отримають документ зі строком дії на 4 роки, з 18-ти річного віку паспорт видаватиметься на 10 років.

Обмежений строк дії документа у віці від 14 до 18 років відповідає світовій практиці та обумовлений суттєвими фізіологічними змінами у даний період. Бланк паспорта у формі пластикової картки типу ID -1, містить імплантований безконтактний електронний носій. Формат картки становить 54 X 85,6 мм», - проінформував присутніх посадовець.

За словами Бориса Наливайка, до безконтактного електронного носія вноситься інформація, яка зазначена на лицьовому та зворотному боці паспорта, біометричні дані, параметри особи (відцифрований образ обличчя, відцифрований підпис особи), а також дані щодо забезпечення захисту інформації, що внесена на безконтактний електронний носій, відповідно до вимог Закону. Також до безконтактного електронного носія може бути внесена додаткова змінна інформація, передбачена Законом (електронний підпис особи, цивільний стан, медичні дані).

Запровадження паспорта у вигляді ID -картки надає такі переваги:

- захищеність документа, - його неможливо підробити;

-зручність та зносостійкість у порівнянні з паперовими документами;

-швидкість та зручність при отриманні адміністративних послуг;

-обов'язкової заміни документів не буде (це право а не обов'язок)

-ідентифікаційний код буде графічно нанесено на бланк; прозора оплата однимх платежем;

-паспорт зможуть оформляти ЦНАПи;

-інформація про місце реєстрації та шлюб будуть занесені до БЕН;

-паспорт міститиме електронний цифровий підпис особи;

-у системі буде зберігатися інформація про перегляд персональних даних посадової особи, яка його здійснювала;

-місцеві громади матимуть право самостійно визначати пільгову категорію осіб шодо сплати вартості за бланк;

-паспорт у вигляді ID-картки видасться лише з безконтактним електронним носієм.

«Відповідно до постанови КМУ №770 від 2.11.2016 року «Деякі питання надання адміністративних послуг у сфері міграції», визначено вартість за оформлення та бланки паспортних документів. Так відповідно до класифікатора адміністративного збору, що включає вартість адміністративної послуги, вартість бланка документа та його персоналізацію (за оформлення ID-картки) становить - 279 грн. 00 коп., з них - 87 грн. 00 коп. - за оформлення та 192 грн.00 коп. - вартість бланка. Крім того відповідно до зазначеної постанови змінилася вартість і закордонного паспорта. Так, вартість паспорта, який містить безконтактний електронний носій, становить 557 грн. 32 коп., з них 253 грн. 00 коп. - за оформлення у строк не пізніше ніж через 20 робочих днів та 304 грн. 32 коп. - вартість бланку. При оформленні закордонного паспорта не пізніше ніж через 7 робочих днів, вартість паспорта з безконтактним електронним носієм становить 810 грн. 32 коп., з них 506 фн.00 коп. - за оформлення та 304 грн. 32 вартість бланка», - зазначив посадовець.

Міграційною службою через систему «Прозоро» проведено тендер на закупівлю обладнання для забезпечення всіх територіальних підрозділів можливістю оформлювати нові документи. Загалом обладнання буде встановлено у всіх підрозділах міграційної служби. Проведено масштабну роботу з інформування всіх зацікавлених відомств, які працюють з документами громадян - Укрпошта, Укрзалізниця, банківська сфера, Нацполіція тощо.

« мешканці області мають змогу подати документи для оформлення нових паспортів у 1-му, 2-му і 3-му міських відділах м. Вінниці. А також у територіальних підрозділах Барського, Гайсинського, Жмеринського, Козятинського, Крижопільського, Могилів-Подільського, Тростянецького та Тульчинського районів», - наголосив Борис Наливайко.









Про це повідомили у Вінницькій ОДА
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)
Попередня новина: Аграрії Вінниччини ...
Наступна новина: Як розвиватимуть баскетбол ...

КОМЕНТАРІ