«Чинне положення про впорядкування реклами, прийняте у 2012 році, є не зовсім досконалим, – каже Наталія Хілько. – У історичній частині Чернівців рекламні вивіски потребують більш детального вивчення, тож у місті повинні бути зони. Перша зона з підвищеними вимогами, друга зона – з послабленими вимогами, це може вплинути і на розміри вивісок, і на оплату. І третя зона, де проживає менше громадян, тож і вимог до реклами відповідно менше. Для зменшення агресивності у міському середовищі та впорядкування розміщення рекламних носіїв, їх оновлення та підвищенння безпечності було запроваджено мораторій на встановлення нових рекламних конструкцій».
Станом на у Чернівцях є 524 біл-борди, натомість у Вінниці їх всього 319. Кількість бордів зменшилась на 14 одиниць. Це пов'язують з закінченням терміну їхньої експлуатації, старінням конструкції, зміною власника, або відмовою в обслуговуванні. Сіті-лайтів зменшилось на 20, банерів та касетонів – на 6, а виносних малогабаритних рекламних оголошень збільшилось на 29. За 10 місяців поточного року до бюджету міста за розміщення зовнішньої реклами надійшло 3 487 000 гривень.
Тарас Унгурян повідомив, що з 18 листопада розпочинається тиждень рейдів. Працівники МКП «Реклама» перевірятимуть малогабаритні реклами, розміщення яких дозволено біля магазинів, фірм та підприємств лише у робочий час закладів. Ті, що залишатимуться на вулицях в інший час, будуть демонтовані і передані на зберігання МКП “Реклама”.
«Ми хочемо уникнути хаосу в розміщенні реклами, – зауважив Тарас Унгурян. – Також важливо, щоби підприємці були більш відповідальними і виконували ті договірні умови, які у них є з владою».
Про це повідомили у Чернівецькій міській раді
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: Чернівці: Пішоходів ...
Наступна новина: На Вінничині валерій ...