Майже удвічі менше вінничан потребують допомоги сервісу „Пульс”

Майже удвічі менше вінничан потребують допомоги сервісу „Пульс”

23.11.16 11:27 0 495
Якщо за десять місяців минулого року на розгляд до Головного управління ДФС у Вінницькій області та його територіальних органів було направлено 64 запити, то за січень-жовтень 2016 року їх кількість зменшилась до 36. Відтак, за словами очільника фіскальної служби Вінниччини Руслана Осмоловського, наразі можна констатувати майже подвійне скорочення кількості запитів, отриманих від платників податків та громадян Вінницької області на антикорупційний сервіс ДФС України „Пульс”.

Найактуальнішими темами, що порушувались у зверненнях, були питання роботи органів державної фіскальної служби – 14 (38,9%), електронного адміністрування ПДВ - 8 (22,2%), звітності та реєстрації податкових накладних – 6 (16,7%) та роботи Центрів обслуговування платників 4 (11,0%)

Додамо, що всі порушені у зверненнях питання розглянуто,. А їх автори, платники податків та громадяни отримали вичерпні відповіді на них.

Відділ комунікацій ГУ ДФС у Вінницькій області

Про це повідомили у Вінницькій ОДА
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)
Попередня новина: Прокуратура Вінницької ...
Наступна новина: На Вінниччині засуджено ...

КОМЕНТАРІ