Технологія WebRTC - революція в тому,як спілкується ваш бізнес

Технологія WebRTC - революція в тому,як спілкується ваш бізнес

24.11.16 17:51 0 1141

Якщо ввести термін WebRTC в Google, відобразиться безліч результатів. Це тема, про яку весь технічний світ говорить вже досить давно, а останнім часом інтерес до неї проявляє і широкий загал. Отже, чому всі говорять про WebRTC? Що собою являє ця технологія, і як бізнес може використовувати її для повсякденної комунікації?

Якщо коротко, "WebRTC - це визначення API, створене консорціумом W3C, яке підтримує браузерні додатки для голосових дзвінків, відео чату і однорангового доступу до файлів (P2P) без використання плагінів".

За допомогою WebRTC користувачі можуть використовувати браузери для спілкування в режимі реального часу без будь-яких додаткових клієнтів або плагінів. Стандарт WebRTC стає все більш популярним. В даний час він повністю підтримується браузерами на основі відкритих стандартів, таким як Google Chrome, Mozilla Firefox і Opera. До речі, завантажити програму для відеоконференцій з підтримкою WebRTC можна на сайті trueconf.ru.

Поширення WebRTC

Кількість користувачів WebRTC постійно збільшується, і тенденція зростання продовжиться в найближчі кілька років. Незважаючи на те, що в даний час ця технологія підтримується тільки браузерами на основі відкритих стандартів, її охоплення вже становить 56,7% інтернет-користувачів. Компанія Microsoft спробувала вийти на ринок WebRTC зі своєю версією під назвою CU-RTC-Web, яка доступна в браузері Internet Explorer, але цю розробку ще належить завоювати популярність. У свою чергу компанія Apple планує забезпечити підтримку WebRTC в своєму браузері Safari найближчим часом.

Прогнозоване зростання кількості пристроїв з підтримкою WebRTC. Очікується, що до кінця 2019 року понад 2 мільярдів чоловік і 6 мільярдів пристроїв використовуватимуть і підтримувати технологію WebRTC.

Переваги WebRTC для бізнесу

Технологія WebRTC вносить кардинальні зміни в уніфіковані комунікації, пропонуючи більш прості і дешеві варіанти спілкування в режимі реального часу. Основними перевагами зв'язку з використанням технології WebRTC для компаній різних розмірів і типів є:

  • Зняття бар'єрів для веб-конференцій;
  • Спілкування без проблем;
  • Підвищення якості обслуговування клієнтів завдяки безкоштовним дзвінкам "одним кліком";
  • Скорочення накладних витрат для бізнесу.

Висновок

WebRTC - це новий стандарт технологій для бізнесу, який спрощує спілкування між колегами, а також дозволяє клієнтам отримувати необхідні їм відповіді за допомогою функції click-to-call. Рішення на основі цієї технології є найкращим інструментом для обслуговування клієнтів і взаємодії між співробітниками.

Компанії, що використовують технологію WebRTC, безсумнівно отримують комерційну вигоду і ряд конкурентних переваг, серед яких: покращена взаємодія з клієнтами, зростання продажів, підвищення якості зв'язку та зниження витрат на дзвінки.




Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 127)
Наступна новина: Що таке групи швидкого ...

КОМЕНТАРІ