Закарпаття: для регіональної філії установи «Центр розвитку місцевого самоврядування» шукають бухгалтера

Закарпаття: для регіональної філії установи «Центр розвитку місцевого самоврядування» шукають бухгалтера

30.11.16 10:41 0 737
За останні кілька років Україна розробила і прийняла законодавчу базу для реалізації амбітної реформи децентралізації, яка закладає нову систему відносин на національному, регіональному та місцевому рівнях. Центр Розвитку Місцевого Самоврядування займатиметься підтримкою реформи децентралізації в Закарпатській області, забезпечуватиме надання консультацій та проведення навчань для різних рівнів місцевого самоврядування.

На підтримку нашого регіонального офісу Центру в м. Ужгород ми шукаємо високо мотивованого, організованою та інноваційного працівника для вирішення питань, пов'язаних з утриманням та організацією роботи нашого офісу та на додаток для підтримки тісної співпраці та координації з центральним офісом установи (м. Київ).

Сфери нашої особливої уваги включають в себе:

• Координація діяльності в сфері фінансів / бухгалтерського обліку відповідно до П(С)БО та бухгалтерського законодавства, у т.ч.;

• Забезпечення фінансового планування, контролю та обліку за допомогою бухгалтерського програмного забезпечення;

• Забезпечення внутрішньої ревізії та ведення системи обліку ( внутрішнього контролю);

• Підготовка та подання звітності до контролюючих органів та центрального офісу;

• Перевірка документації звітів для субсидування місцевих угод;

• Створення ефективної співпраці з центральним офісом та підтримка зв'язку між українськими підрозділами;

• Підготовка та участь у проведенні щорічної інвентаризації.

Кваліфікаційні вимоги:

• Повна вища освіта в області бухгалтерського обліку;

• Мінімум 3 роки досвіду роботи на аналогічній посаді в неприбутковій організації;

• Вільне володіння українською мовою;

• Досвід та знання стосовно застосування бухгалтерського та податкового законодавства в неприбутковій організації;

• Відмінне знання бухгалтерського програмного забезпечення 1С;

• Відмінні навички роботи з комп'ютером, включаючи Microsoft Office Suite і додатків;

• Досвід роботи в міжнародних організаціях є додатковою перевагою;

• Відмінні комунікативні та презентаційні навички;

• Конфіденційність при обробці даних та інформації;

• Надійність, гнучкість і стресостійкість;

• Високий ступінь лояльності, самоорганізації, вміння працювати в команді;

• Володіння англійською мовою на середньому рівні (для написання звітів);

Початок роботи:

Орієнтовно з 15.12.2016. Термін дії контракту до кінця грудня 2017 року.

Наша організація є роботодавцем рівних можливостей і пропонує привабливі умови роботи з можливостями для підвищення кваліфікації.

Ми з нетерпінням чекаємо Ваше резюме та супровідний лист, що пояснює Вашу мотивацію, для роботи на даній посаді на наступну електронну адресу:

Zakarpattya.lgdc@gmail.com

Останній день подачі резюме до 07.12.16

Про це повідомили у Закарпатській обласній державній адміністрації
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)
Попередня новина: На Тернопіллі зріс ...
Наступна новина: Чернігів: Конкурс з відбору ...

КОМЕНТАРІ