Чернівці: Муніципальний контакт-центр оперативно реагує на звернення мешканців

Чернівці: Муніципальний контакт-центр оперативно реагує на звернення мешканців

14.12.16 16:38 0 718
За 11 місяців цього року бригадами підприємства МКП “АДС-080” здійснено 3290 виїздів на ліквідацію аварійних ситуацій. Про це повідомила начальник муніципального контакт-центру «15-80» Уляна Москалюк.

За цей період в кол-центр надійшло 83500 звернень, з них на телефон довіри 5500. В середньому в місяць поступає понад 6000 звернень від мешканців міста. Рекордну кількість дзвінків було зареєстровано на початку опалювального сезону, за добу надходило понад тісячу дзвінків. Усі звернення вчасно доведено до відома виконавцям.

«Метою єдиного муніципального контакт-центру є забезпечення реагування на звернення мешканців міста, налагодження взаємодії усіх міських служб та підприємств незалежно від їх форми власності і підпорядкування у питаннях попередження та ліквідації аварійних і надзвичайних ситуацій, контроль за своєчасним та якісним виконанням порушених у зверненнях проблем», – каже Уляна Москалюк.

Переважна більшість звернень надходить з наступних питань: теплопостачання, енергопостачання в будинках, водопостачання та водовідведення, вуличного освітлення, утримання та ремонт доріг, тротуарів, міжбудинкових проїздів, експлуатації житлового фонду, благоустрою тощо. На сьогоднішній день на виконанні знаходиться 85 заяв. Всі підприємства працюють в системі “Диспетчер”. Муніципальний контакт–центр працює з усіма комунальними підприємствами в режимі оперативного реагування на скарги мешканців. Також працівники центру реагують і на повідомлення мешканців в соціальних мережах.

Багато звернень отримує муніципальний контакт-центр на «Телефон довіри». Зі своїми проблемами звертаються люди, які опинились в складних життєвих обставинах, підлітки, учасники АТО, їх сім'ї, переселенці тощо.

Контакт-центр «15-80» працює цілодобово. Нагадуємо чернівчанам контактні телефони, за якими можна звернутись у випадку виникнення надзвичайних ситуацій.

Телефони єдиного диспетчерського центру:

15-80;

588-888;

0502221580;

0962221580;

4-48-07

“ТелефонДовіри”:

57-1515;0959321515.

Про це повідомили у Чернівецькій міській раді
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)
Попередня новина: У Тернополі на отримання ...
Наступна новина: Про соціальний захист ...

КОМЕНТАРІ