Найчастіші поломки IPhone і IPad

Найчастіші поломки IPhone і IPad

30.12.16 21:21 0 1572

Проведене співробітниками сервісного центру http://appleman.ru дослідження показало, що найбільша кількість звернень з приводу поломки продукції Apple пов'язано з некоректною експлуатацією пристрою. Відсоток звернень з бракованими апаратами мінімальний.

Лідирують в рейтингу поломок смартфонів механічні пошкодження пристроїв. Вважаючи, що девайс не тільки модний, але і міцний, господарі без страху впускають його або кидають в стіну. Внаслідок таких маніпуляцій найбільше страждає екран - найбільш дорога частина пристрою. На ньому може утворитися подряпина, тріщина або «павутинка» з тріщин по всій площі екрану.

Часто буває, що крім дефектів скла виходить з ладу і внутрішня частина дисплея, а це призводить до ще більш дорогого ремонту. Дістається і фізичній кнопці «Додому», вона також перестає працювати в результаті падінь або ударів. Можливе пошкодження й інших фізичних клавіш - регулювання гучності і блокування екрану.

Друге місце за зверненнями з IPhone займає потрапляння вологи в смартфон. Це можливо, якщо користуватися девайсом мокрими руками або в дощову погоду. Поширені падіння в ємності з рідиною.

З планшетами IPad користувачі більш акуратні, звернень в ремонт з проблемою затоплення в цьому випадку набагато менше. Однак усувати дефекти екрану приходять не рідше, ніж зі смартфонами. До дефектів можна віднести все ті ж тріщини і подряпини. Заміна або ремонт дисплея планшета теж процедура не з дешевих.

Найчастіше у господарів планшетів трапляються неприємності з роз'ємом для підключення зарядного пристрою. Так відбувається, якщо девайс часто підключається до зарядного пристрою або комп'ютера за допомогою кабелю. Усувається така проблема шляхом заміни роз'єму.

Нерідкі звернення з приводу заміни акумуляторної батареї. Передчасний вихід з ладу акумулятора пов'язують з тим, що пристрій часто підключається до джерела живлення. Можливо, що акумулятор втратив свою ємність, відпрацювавши належну кількість повних циклів зарядки-розрядки.

Співробітники сервіс-центрів регулярно усувають проблеми з лотком для сім-карт. Він схильний до поломок по більшій мірі через те, що розташований в безпосередній близькості до плат пристрою.

Існує думка, що продукція Apple не може похвалитися якістю збірки, однак, як показує практика, найчастіше саме поведінка користувачів стає приводом до звернення в сервісний центр.

Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 25)
Попередня новина: Что привлекает в Англию ...
Наступна новина: Кто чаще всего и зачем ...

КОМЕНТАРІ