Основною перевагою реклами на громадському транспорті є її висока ефективність при незначних витратах на створення і розміщення. Адже безпосередній вплив така реклама надає не тільки на користувачів громадським транспортом (на яких вона і спрямована), але також на водіїв автомобілів і численних пішоходів. До речі, в Україні замовити рекламу на транспорті можна в компанії "ПРІІСК ГРУП": priisk.ua.
Для створення лояльного ставлення потенційних клієнтів до свого продукту багато зарубіжних і вітчизняних компаній використовують рекламу на транспорті. Вона привертає їх своєю доступністю і можливістю показу широкому колу споживачів. Саме тому до такого способу просування вдаються компанії, товари або послуги яких розраховані, як на населення із середнім достатком, так і на публіку з вельми високими доходами.
Нерідко на транспорті можна побачити рекламні зображення дорогого годинника або ювелірних виробів, а також доступну всім сантехніку або локшину швидкого приготування. Тобто переваги реклами на транспорті включають в себе її універсальність і можливість донесення інформації до всіх верств населення.
Мобільність даного виду реклами також без сумніву є її конкурентною перевагою, адже це дає можливість показати рекламу практично в будь-якому районі міста. А якщо розміщувати маркетингову інформацію на міжміських автобусах або фурах з міжнародними маршрутами, то рекламою буде охоплена значна частина країни і навіть деякі території за її межами.
Багато рекламних оголошень розміщуються також всередині громадського транспорту: в вагонах метро, салонах автобусів і трамваїв. Ця реклама також не залишається без уваги, адже в тривалій поїздці люди завжди намагаються зайняти себе і читають все, що попадеться на очі.
Хоча інтерес до такого виду реклами з'явився давно і постійно зростає, ще 10 років тому не існувало параметрів визначення її ефективності. В даний час багато рекламних агентства користуються показником пасажиропотоку, який визначає середня кількість пасажирів, які побували в транспортному засобі за одну годину. На підставі цих даних і виводиться ефективність реклами на конкретному маршруті в певний час доби.
Вперше пропозицію оцінювати переваги реклами на транспорті за допомогою точних цифр і коефіцієнтів висунув німецький дослідник М. Драбчинський вже в 1998 році, а практика транзитної реклами в світі почалася ще в 70-х роках минулого століття.