При цьому позбавлення органів прокуратури функції нагляду за додержанням і застосуванням законів не вплинуло на кількість звернень громадян, які надійшли на розгляд прокурорів. За відсутності передбачених законом повноважень щодо розгляду певного кола питань, порушених у зверненнях, упродовж 2016 року з 8 тис. звернень, які надійшли до органів прокуратури Закарпатської області, майже 3,3 тис, або кожне третє із розглянутих, у 5-денний термін переслано за належністю відповідному органу чи посадовій особі.
Вирішення питань, що найчастіше порушувались у зверненнях, переважно стосувались діяльності органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування та порушень у сфері комунального господарства, надання послуг, соціального захисту населення, оформлення права власності на земельні ділянки, їх реєстрації тощо.
Основним критерієм ефективності роботи прокурорів з розгляду та вирішення звернень є реальне усунення порушень закону та поновлення конституційних прав і свобод громадян. Так, із вирішених 4,5 тис. звернень задоволено 84, в основному це скарги з питань неналежного чи тривалого досудового розслідування кримінальних проваджень.
Значна увага прокурорами приділяється питанням особистого прийому громадян.
Так, на особистому прийомі прийнято майже 3 тис. закарпатців, особисто керівниками підпорядкованих прокуратур 514 осіб.
Крім цього, керівництвом прокуратури області здійснюються прийоми громадян за місцем праці та проживання, в місцях позбавлення волі.
Прес-служба прокуратури Закарпатської області
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: Чернівці: Акцизний податок: ...
Наступна новина: На Житомирщині ...