Виробництво поліетиленових пакетів в Україні

Виробництво поліетиленових пакетів в Україні

17.01.17 16:46 0 1640

Не дивлячись на численні протести, поліетиленові пакети як і раніше є найпоширенішим пакувальним матеріалом, особливо у роздрібній торговій мережі. З точки зору здорового глузду тут все логічно, адже технологія виробництва і ціна готової продукції значно нижче, ніж для текстильних чи паперових аналогів. Тим більше, що компанія «НЕМО МБ» пропонує широкий вибір форм, матеріалів та характеристик своєї продукції.

Особливості виготовлення

Виробництво поліетиленових пакетів - один з тих видів бізнесу, де ключову роль в ціноутворенні грає матеріально-технічне оснащення підприємства. Технологія передбачає повну автоматизацію процесу, завдяки використанню сучасних комплексів. Сировиною для майбутніх пакетів служить поліетилен, який поступає на дільницю у формі різнокольорових гранул. Їх перетворення на готовий виріб починається з процесу формовки плівки при постійному тиску і температурі. З огляду на кругле січення екструдера і безперервну подачу матеріалу вона має форму мішка, який намотується в рулон, а затим розрізається в розмір на наступних дільницях.

В першу чергу на ціну готового пакета, а також його технічні характеристики впливає тип використовуваної сировини:

  • ПНД (HDPE). Поліетилен низького тиску, який насправді має досить високу щільність. Він доволі жорсткий на дотик і характерно шурхотить. Такі властивості гарантують пакету найвищі показники міцності і вантажопідйомності;
  • ПВД (LDPE). Формування плівки проходить при високому тиску, що забезпечує її хорошу еластичність, гладкість поверхні. Пакети з такого матеріалу не вирізняються високою міцністю, проте зовнішній вигляд значно привабливіший ніж у попередника;
  • ПСД (MDPE). Готовий виріб при такій технології має проміжні характеристики, зокрема, достатню вантажопідйомність, міцність і хорошу якість поверхні.

Види продукції та сфери її використання

Технологічно з поліетиленової плівки компанія «НЕМО МБ» може виготовити наступні типі пакетів:

  • Банан. Зовні має форму прямокутного мішка із прорізами для рук у верхній частині. Останні можуть підсилюватись, так само, як і днище;
  • Майка. На відміну від попереднього типу має яскраво виражені ручки, які зовні нагадують однойменний предмет гардеробу. Такі пакети володіють широким попитом, через практичність, міцність та відносно низьку вартість;
  • Фасовка. Простий прозорий прямокутний пакет без ручок, який використовується в торгових мережах для розподілу окремих товарів при пакуванні.

Усі ці вироби мають різний колір, який визначається барвником сировини. Тим не менш, технологічне обладнання компанії дозволяє робити їх не просто практичними, але й функціональними. Досягається це за рахунок нанесення різноманітних логотипів, що фактично робить із простого пакета ефективний інструмент пасивної реклами.

Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 127)
Попередня новина: Чернігів оцінять експерти
Наступна новина: Види офісних меблів

КОМЕНТАРІ